Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با قدردانی از یک بانوی اصفهانی که به همراه پسر خود سردیس‌های پارک مشاهیر را تمیز کردند، گفت: از اینکه شهروندانی چنین مسئولیت‌پذیر در اصفهان دوست‌داشتنی داریم،احساس افتخار و غرور می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی شاهمرادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«یکی از بانوان گرانقدر اصفهانی به همراه پسرشان با یک شیشه شور و اسکاچ رفتند و سردیس‌های پارک مشاهیر را تمیز کردند، یکی از همکاران خدمات شهری هم به درخواست آنها کمک کرده است برای شستن سردیس‌ها…

حقیقتاً جای تشکر و خوشحالی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تشکر از این مسئولیت پذیری، تشکر از مشارکت در داشتن شهری زیبا، تشکر از اینکه اصفهان را از خودشان می‌دانند و خوشحالی و احساس افتخار و غرور از اینکه شهروندانی چنین مسئولیت‌پذیر در اصفهان دوست‌داشتنی داریم.
دست مریزاد..»

کد خبر 550397

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان معاون فرهنگی شهردار اصفهان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان اینستاگرام شهر تندیس ها و سردیس ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این معلم نمونه توانسته با بهره گیری از فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی بسته های الکترونیکی در حوزه آموزش به همکاران و دانش آموزان در زمینه تولید محتوا در بستر فناوری اطلاعات تولید و افتخار کسب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان