Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه -  حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن در مسجد اعظم ارومیه که با حضور استاندار آذربایجان غربی و مسوولان استانی برگزار شد، گفت: مسجد اعظم ارومیه تنها مسجدی است که در طول انقلاب اسلامی و در روز دوم بهمن به توپ بسته شده و این، یک شاخصه برای استان وشهر ما به شمار می‌رود، گفت: این روز از ایام الله است و باید پاس داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی می گوید: به توپ بسته شدن مسجد و همچنین آغاز مبارزه مسلحانه برای نخستین بار در کشور از ارومیه باید اطلاع رسانی گسترده شود تا مردم با ایثار مردم این شهر بیش از پیش آشنا شوند.

به گفته امام جمعه ارومیه دوم بهمن حماسه‌ای است که به رهبریت مجاهد نستوه مرحوم حسنی رخ داد و مردم ارومیه مقابل مزدوران رژیم ستم شاهی ایستادگی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی  گفت: باید روز دوم بهمن به عنوان یوم الله، به درستی در جامعه تبیین شود و باید این مساله به نسل‌های آینده منتقل شود تا جوانان از این رشادت‌ها آگاه شوند.

وی می گوید: باید به این مساله توجه کرد که آن افرادی که مجاهدانه در راه انقلاب قیام کردند و پا پیش گذاشتند، مقام و منزلت بالایی دارند و باید قدر آن‌ها را  دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی گفت: باید این ایام الله به درستی در جامعه تبیین شود، زیرا حماسه بزرگی در این رخ داده است و باید به درستی بازگو و در تاریخ ثبت شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی می گوید: حماسه دوم بهمن مردم ارومیه در سال ۱۳۵۷ نماد غیرت دینی و استقامت است و باید در جامعه زنده نگهداشته شود.

دوم بهمن ۵۷ به فرماندهی مجاهد نستوه حجت الاسلام غلامرضا حسنی و با اتحاد و یکپارچگی مردم انقلابی ارومیه شکل گرفت و غیرت و شجاعت مردم آذربایجان غربی را به طاغوت و طاغوتیان نشان داد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماسه دوم بهمن ارومیه حجت الاسلام حسنی انقلاب اسلامی مسجد اعظم ارومیه آذربایجان غربی حجت الاسلام دوم بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود.

این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود. متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

دیگر خبرها

  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • علما حافظان مرزهای دینی هستند
  • برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی