Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

پرویز یزدان‌پناه در این نشست گفت: ۲۵۰ هزار نفر در استان واکسن تزریق نکردند که تعدادی از آنها کودکان زیر ۱۲ سال هستند که به تازگی در ستاد ملی کرونا تزریق واکسن برای این سنین مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموع ۲۵۰ هزار نفر ۸ درصدی افرادی هستند که نمی‌خواهند واکسن تزریق کنند.

همچنین بانشی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محموله جدید واکسن  آسترازنکا وارد کشور شده و برای تزریق دُز سوم واکسن آسترازنکا مشکلی وجود ندارد.

سید جواد هاشمی معاون استاندار در جمع‌بندی این نشست گفت:کهگیلویه و بویراحمد درگیر سویه جدید بیماری کرونا شده و تاکنون ۷ بیمار مبتلا به اُمیکرون در استان شناسایی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سرعت شیوع این ویروس، تعداد مبتلایان به سویه جدید بیش از این تعداد است.

وی با بیان اینکه تلاش شود جلوی این بیماری گرفته شود، افزود: از مردم انتظار داریم با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با اُمیکرون کمک و همکاری کنند.

هاشمی بیان کرد: ماموریت اعضای ستاد استانی کرونا بالا رفتن ایمنی و کاهش آسیب‌پذیری جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال با رضایت والدین به صورت داوطلبانه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی عده‌ای از مردم استان حتی دُز اول واکسن کرونا را دریافت نکردند که این افراد شناسایی و دلیل استنکاف آنها  از تزریق واکسن مشخص شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرش، صنایع دستی، جهیزیه و لوازم خانگی در یاسوج و سوغات و هدایا در گچساران گفت: نمایشگاه‌ها با نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مشکل بیمارستان نرگسی با دستور استاندار حل شده و به زودی راه‌اندازی می‌شود.

هاشمی همچنین از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا