Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:37:06 GMT

مسیرهای جایگزین برای ۲ محور هرمزگان تعیین شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۷۷۴۷

مسیرهای جایگزین برای ۲ محور هرمزگان تعیین شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف عابدینی بیان داشت: رانندگان می‌توانند جهت ادامه سفر از مبدا بندر خمیر به مقصد بندرعباس از مسیر جایگزین بندرخمیر به سمت گچین و بندرعباس استفاده کنند.

وی بیان داشت: محور بندر خمیر به بندر لنگه نیز در محل آبنمای کنخ دچار انسداد شده است که محور بندر خمیر، دژگان و بندر لنگه به عنوان جایگزین این مسیر در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهارداشت: اکیپ‌های راهداری در محورهای سطح استان حضور دارند که از همه رانندگان خواهشمندیم در این مدت، جهت حفظ سلامت خود و سایر هم استانی ها، همکاری لازم را با راهداران مستقر در ورودی مسیرها داشته باشند و به هشدارهای آن‌ها توجه کنند.

عابدینی ادامه داد: از همه کاربران جاده تقاضا داریم از عبور و مرورهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی خودداری نموده و در غیر این صورت قبل از آغاز سفر، اطلاعات مسیرها را از طریق سامانه ۱۴۱ و مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دریافت کنند.

بدنبال بارندگی های هفته گذشته و جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها ۳۰۰ راه روستایی و تعدادی راه اصلی و فرعی به‌ویژه در شهرستان های رودان، میناب وبشاگرد بسته شد که با فروکش کردن شدت جریان آب بسیاری از راه ها بازگشایی شد

براساس اطلاعات منتشره هواشناسی هرمزگان میزان بارش از ۲۴ دی ماه تا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز گذشته در رودان ۱۹۰ میلی‌متر، میناب ۱۳۱ میلی‌متر، بستک ۱۲۴ و یک دهم میلی‌متر، حاجی آباد ۱۲۳ و پنج دهم میلی‌متر، پارسیان ۱۰۹ میلی‌متر، بندرعباس ۱۰۸ میلی‌متر، سیریک ۷۳ میلی‌متر، لاوان ۴۸ میلی متر، بشاگرد ۴۵ میلی‌متر، قشم دریایی ۳۷ و پنج دهم میلی‌متر بوده است.

کد خبر 5406008

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان سیل هرمزگان بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی ویروس کرونا برف و یخبندان سیل کرمان امداد رسانی خطبه های نماز جمعه سیل هرمزگان تعطیلی مدارس آمار کرونا میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس‌جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی امروز جمعه هفتم اردیبهشت در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه‌های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه‌ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه‌های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه‌خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن‌ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد