Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران با اعلام اینکه سوم بهمن ماه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۵۵ مجموعه ورزشی آبی سازمان ورزش برای بانوان رایگان است، از برنامه‌ریزی سازمان ورزش برای راه‌اندازی مجدد مجموعه‌های ورزشی تعطیل شده خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، رضا عاشوری درباره نحوه فعالیت مجموعه‌های ورزشی سازمان ورزش به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، اظهار کرد: روز یکشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ استفاده از ۵۵ مجموعه ورزشی آبی (استخرها) که زیر نظر این سازمان فعالیت دارند، برای بانوان رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون دستورا لعمل جدید از سوی ستاد ملی کرونا در خصوص محدودیت و تعطیلی مجموعه‌های ورزشی ابلاغ شده است یا خیر؟ گفت: در حال حاضر در این خصوص دستورالعمل جدیدی به سازمان ورزش ابلاغ نشده و این مجموعه‌های ورزشی با ۵۰ الی ۶۰ درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی قبل فعالیت می‌کنند.

سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته برای معرفی مجدد مجموعه‌های ورزشی شهرداری، اظهار کرد: هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته چون نصب بیلبورد، ساخت تیزر و… برای معرفی دوباره مجموعه‌های ورزشی نیازمند بررسی بیشتر و یک برنامه‌ریزی دقیق مالی است.

براساس اعلام سایت شهر، او همچنین از برنامه‌ریزی سازمان ورزش برای راه‌اندازی مجدد مجموعه‌های ورزشی تعطیل شده خبر داد و افزود: در حال تلاش هستیم تا با انجام یکسری اقدامات این مجموعه‌ها را از وضعیت تعطیلی خارج کرده و زمینه رونق دوباره آن‌ها را فراهم کنیم.

کد خبر 550446

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري تهران روز مادر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجموعه های ورزشی شهرداری تهران سازمان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها

علیرضا برشاهی مدیر گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به افزایش نرخ ورودی اماکن تاریخی از ابتدای امسال، گفت : براین اساس نرخ ورودی به دو مجموعه تاریخی تاق بستان و بیستون برای هر نفر ۳۰ هزار تومان و برای تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی و معبد آناهیتا برای هر نفر ۲۰ هزار تومان است. 

وی افزود: با توجه به افزایش نرخ ورودی اماکن تاریخی، برخی از گروه‌ها مشمول بازدید رایگان و برخی دیگر نیز مشمول بازدید بصورت نیم بها شده‌اند. 

مدیرگروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: به منظور حمایت از طرح جوانی جمعیت، بازدید خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر از اماکن تاریخی استان رایگان خواهد بود. 

وی تاکید کرد: مادران دارای سه فرزند و بیشتر می‌توانند با مراجعه به ثبت احوال، کارت سه فرزندی گرفته و با استفاده از این کارت به همراه خانواده خود از اماکن تاریخی استان رایگان بازدید کنند. 

برشاهی اضافه کرد: بازدید از اماکن تاریخی استان برای افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد، کودکان زیر پنج سال و نیز تورلیدر‌ها رایگان خواهد بود. 

وی در خصوص گروه‌هایی که بازدید آنها از اماکن تاریخی نیم بها است نیز گفت: بازدید بازنشستگان و خبرنگاران از اماکن تاریخی دارای ورودی استان نیم بها می‌باشد. 

مدیرگروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: بعلاوه، بازدید گروهی دانشجویان و دانش‌آموزان نیز از اماکن تاریخی استان مشمول بلیط نیم بهاست. 

وی در خصوص نرخ ورودی موزه‌های استان هم گفت: در حال حاضر تنها در چند شهرستان استان موزه‌های مردم‌شناسی فعال هستند که برای بازدید آنها ورودی گرفته نمی‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی