Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین وفایی با ثبت امتیاز ۱۲۳ در ۱۰ دقیقه موفق شد در مسابقات shoot out تاریخ سازی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،ذبه نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مسابقات shoot out سی دی ماه لغایت ۳ بهمن در شهر لستر انگلستان برگزار می شود. حسین وفایی نماینده ارزنده اسنوکر کشورمان در این مسابقات حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکاران در هر مسابقه ۱۰ دقیقه فرصت دارند تا بیشترین امتیاز را کسب کنند.

حسین وفایی جمعه شب در نخستین دیدار خود در این رقابت ها موفق شد در کمتر از ۱۰ دقیقه امتیاز ۱۲۳ را در مقابل پیتر دولین انگلستانی به ثبت برساند. وفایی با این پیروزی به دور بعدی مسابقات راه پیدا کرد و علاوه بر آن موفق شد رکورد تاریخی ۱۲۳ امتیاز در کمترین زمان ممکن را در تاریخ این مسابقات به ثبت برساند.

گزارشگر و حاضرین در سالن با عملکرد درخشان وفایی به وجد آمدند و تشویق بی سابقه ای را شب گذشته در سالن مسابقات شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسین وفایی بیلیارد اسنوکر حسین وفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با نتیجه ۴ بر ۲ والنسیا را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا؛ دیدار تیم‌های بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دوشنبه در ورزشگاه نیوکمپ با قضاوت ریکاردو دی بورگس برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر ۲ بارسلونا به پایان رسید.

در حالی که بارسلونا با هشتمین گل فصل فرمین لوپز که در دقیقه ۲۲ روی سانتر زیبای رافینیا به ثمر رسیده بود از والنسیا پیش افتاده بود، تراشتگن تنها ۵ دقیقه بعد با یک اشتباه مهلک در هنگام اقدام برای دریبل هوگو دورو باعث گل تساوی خفاش‌ها شد.

بازگشت سفیدپوشان مستایا زمانی تکمیل شد که رونالد آرائوخو به حریف پنالتی تقدیم کرد و از روی نقطه پنالتی پپلو در دقیقه ۳۸ گل دوم والنسیا را به ثمر رساند. در دقایق پایانی نیمه اول گیورگی مامارداشویلی دروازه‌بان والنسیا روی محاسبات خود در خروج از دروازه اشتباه کرد و با اشتباهی واضح و خطای هند اخراج شد تا امید بارسا برای بازگشت به این دیدار حفظ شود.

بارسلونا خیلی زود در نیمه دوم در دقیقه ۴۹ به بازی برگشت، روبرت لواندوفسکی موفق شد روی ارسال ایلکای گوندوگان با ضربه سر گل مساوی آبی‌اناری‌ها را به ثمر رساند، مدافعین والنسیا اعتقاد به آفساید داشتند که درنهایت گل مهاجم لهستانی پذیرفته شد. کامبک بارسلونا در دقیقه ۸۲ کامل شد، بازهم لواندوفسکی موفق شد با ضربه سر روی دخالت خوب رونالد آرائوخو دروازه والنسیا را باز کند و هواداران این تیم به کسب عنوان نایب قهرمانی امیدوار شوند.

این پایان کار نبود و رابرت لواندوفسکی موفق شد در دقیقه ۳+۹۰ گل چهارم بارسلونا را به ثمر برساند و نمایش درخشان خود را با ثبت هت‌تریک در این دیدار حساس کامل کند. با این نتیجه تیم فوتبال بارسلونا ۷۳ امتیازی شد و با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به خیرونا به رتبه دوم صعود کرد. در مقابل والنسیا با ۴۷ امتیاز در رتبه هشتم ایستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید