Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۹۷ گواهی پایان کار برای ۸۸ هکتار از اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان صادر شد.

صدور گواهی پایان کار در مدت مشابه سال گذشته ۴۸ فقره بود و مقایسه آمار‌ها حاکی از افزایش ۱۰۲ درصدی از لحاظ فقره در سال ۱۴۰۰ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال، ۲۸۲ فقره جواز احداث ساختمان برای ۱۲۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد.

 صدور جواز احداث ساختمان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از لحاظ تعداد ۵۱ درصد افزایش یافت.

 در مدت مشابه سال گذشته، ۱۸۷ فقره جواز احداث ساختمان برای ۱۵۶ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد.

 یک هزار و ۷۹۱ واحد صنعتی در استان سمنان دارای پروانه بهره برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه گذاری حدود ۹۳ هزار میلیارد ریال برای ۵۳ هزار و ۸۰۰ نفر اشتغالزایی داشتند. پروانه بهره‌برداری برای سرمایه‌گذاری حدود ۱۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آبان صادر شد که برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی داشت.

۳۷ درصد اشتغالزایی استان سمنان در بخش صنعت و تولید است.

انتهای پیام / ن 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنعتی شهرک صنعتی استان سمنان صادر شد صنعتی استان سمنان نواحی صنعتی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

جلسه بررسی مسائل شهرک صنعتی و ساماندهی و توسعه  با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و مسئولین شهرستان انار در فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این نشست محسن صالحی فرماندار انار گفت: دویست هکتار زمین جهت نصب پنل خورشیدی در شهرک صنعتی اناراختصاص داده شده است و هزینه زمین جهت نصب پنل در اقساط ده ساله گرفته خواهد شد .

وی همچنین در خصوص اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: زمین‌های اطراف روستا اگر ملی باشند واگذار می‌شوند و اگر ملی نباشند بوسیله جهاد کشاورزی در اسرع وقت جهت اجرای طرح پنل خورشیدی تغییر کاربری خواهد شد.

در شهرستان انار ۹۶۵کیلو وات پنل خورشیدی نصب گردیده و ۱۲۰۰کیلو وات در مرحله عقد قرارداد است.

در این جلسه مسائل مربوط به شهرک صنعتی شهرستان، ساماندهی و توسعه شهرک صنعتی شهرستان در حوزه پنل‌های خورشیدی بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار