Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام در حکمی "سعید هُژَبری" را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام منصوب و جایگزین دکتر "احمد کرمی" کرد

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛"هژبری" سال ۱۳۴۹ در شهر ایلام متولد و در کنکور سال ۶۹ موفق به کسب رتبه اول رشته مکانیک شد.

رتبه دوم کارشناسی رشته مکانیک دانشگاه مازندران؛ کارشناسی مهندسی مکانیک دانشگاه مازندران؛ کارشناسی ارشد عمران دانشگاه آزاد تهران جنوب؛ کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه علوم و تحقیقات؛ مدرس آموزشکده فنی مهندسی ایلام از سال ۷۶ تا ۸۸؛ مسئول دفتر فنی اداره کل نوسازی مدارس ایلام در سال ۹۰؛ معاونت اداری و مالی اداره کل نوسازی مدارس ایلام در سال ۹۱؛ مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام از سال ۹۱ تا بهمن ۹۶ و مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان از سال ۹۷ تاکنون؛  کارمند نمونه سال ۸۲؛ ناظر برتر سازمان نظام مهندسی در سال های ۸۹ و ۹۴؛ کسب مقام دستگاه برتر در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان ایلام در سال های ۹۱ و ۹۲ و ۹۴؛ کسب رتبه سوم ارزیابی عملکرد استان ایلام در بین ادارات کل نوسازی مدارس کشور؛  کسب مقام دستگاه برتر در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان سمنان در سالهای ۹۷ و ۹۸ و تدریس در آموزشکده فنی و مهندسی ایلام و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از مهمترین سوابق معاون جدید عمرانی استاندار ایلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کنکور مکانیک کارشناسی دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد استان سمنان دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی استان دانشگاه آزاد اسلامی معاون ایلام معاونت عمران کل نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد:شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد:همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها