Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی می‌تواند از استان‌های پیشرو باشد و برای تحقق این موضوع، مورد تشویق قرار دادن کارکنان مجموعه‌ها مهم است چرا که باید ادارات از حالت روزمرگی خارج و به سمت خلاقیت پیش بروند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد ٬ محمدرضا حسین‌نژاد امروز در دیدار با مدیران مجموعه وزارت نیرو در خراسان شمالی اظهار داشت:  توسعه استان به دستگاه‌ها و امکانات کلیدی مجموعه وزارت نیرو بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید برای بهره‌مندی بیشتر از این زیر بنا، دستگاه‌ها و امکانات جدید و راهکارهای نوین هم در مسیر حرکت قرارگیرد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی می‌تواند در حوزه وزارت نیرو طرح‌های خلاقانه‌ای جهت پیشرفت ارائه دهد، گفت: تحقق این مهم، مورد تشویق قرار دادن کارکنان این مجموعه است که باید ادارات از حالت روزمرگی خارج و به سمت خلاقیت پیش بروند.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: برای افزایش بهره وری در مجموعه وزارت نیرو اشراف به مسائل فنی حائز اهمیت است و نباید در این راه به شرایط حال حاضر راضی بود.

استاندار خراسان شمالی: نیروهای هم‌سو با دولت در مناصب مدیریتی به‌کار گرفته می‌شوندنگاهی به آخرین وضعیت درمانی محروم‌ترین شهر خراسان شمالی؛ بیمارستان راز و جرگلان افتتاح می‌شوداستاندار خراسان شمالی: بانک‌ها باید سرمایه مردم را در استان هزینه کنند

وی با اشاره به این که باید خود را به استانداردهای جهانی برسانیم٬ تاکید کرد: رسیدن از وضع موجود به برابری‌های جهانی در حوزه و محورهای وزارت نیرو یک امر ضروری است که باید در دستور کار مدیران متولی قرار گیرد.

حسین نژاد، مصرف بهینه را هدف‌گذاری اصلی مدیران متولی وزارت نیرو دانست و گفت: با اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی می‌توانیم در تمام عامل‌های انرژی شاهد صرفه جویی باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مساله کمبود آب در استان٬ باید اتصال به شبکه‌های آبرسانی در روستاهای فاقد شبکه نیز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/311/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان شمالی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ همایون حائری در پاسخ به این سوال که آیا برای امسال پیش بینی برای وقوع خاموشی و انتشار جداول در این راستا شده است؟ گفت: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده پیش بینی برای خاموشی‌ها نداریم.

بیشتر بخوانید؛ نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان آماده می‌شوند

حائری ادامه داد: انشاالله با تلاش‌های صورت گرفته و مدیریت مصرف می توانیم تابستان را پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص میزان ناترازی برق در کشور، اظهار کرد: ۲۰ هزار مگاپات ناترازی برق که اعلام شده صحت ندارد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی افزود: نمی توان عدد دقیقی را اعلام کرد، چراکه ناترازی برق بستگی به مدیریت مصرف دارد.

ناترازی برق به حدود ۱۱ هزار مگاوات می رسد

به تازگی مصطفی رجبی مشهدی - مدیرعامل توانیر - درباره رقم ناترازی برق در تابستان سال جاری گفت: اگر مشارکت مردم نباشد ناترازی زیاد است؛ اما پیش بینی ما این است با پویش با انرژی و مشارکت مردم ناترازی به حداقل ممکن برسد.

به گفته وی در ابتدای دولت رقم ناترازی حدود ۱۴ هزار مگاوات بود پیش بینی این است؛ امسال با اقداماتی که صورت می گیرد به حدود ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاوات برسیم.

تعریف ۱۸۰ برنامه و شروع پویش با انرژی برای گذر از تابستان احتمال خاموشی در کشور را کمرنگ کرده است، اما انتظار می‌رود که مردم همکاری لازم را در این بخش داشته باشند تا تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر گذاشته شود.

کد خبر: 1229395 برچسب‌ها وزارت نیرو

دیگر خبرها

  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد