Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی درخصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ شنبه دوم بهمن‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی چهار بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد ۳۷ نفر در شهرستان سنندج، پنج نفر در شهرستان سقز، هفت نفر در شهرستان قروه، پنج نفر در شهرستان بیجار، هفت نفر در شهرستان کامیاران، سه نفر در شهرستان بانه، ۱۰ یک نفر در شهرستان سروآباد هستند.

درحال‌حاضر ۶۶ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری شده‌اند و ۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته یک فوتی مبتلا به کرونا در کردستان گزارش شده است و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان در شمار یک هزار و ۹۴۴ نفر رسید.

از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۸۴۴ نفر در شهرستان سنندج، ۱۸۴ نفر در شهرستان مریوان، ۳۱۱ نفر در شهرستان سقز، ۱۵۰ نفر در شهرستان قروه، ۷۳ نفر در شهرستان بیجار، ۱۰۴ نفر در شهرستان کامیاران، ۹۲ نفر در شهرستان دیواندره، ۱۵۷ نفر در شهرستان بانه، ۲۴ نفر در شهرستان دهگلان و ۵ نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 550462

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران آخرین اخبار کرونا آخرین آمار کرونا آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا آخرین آمار کرونا کردستان آمار کرونا کردستان کرونا در کردستان فوت شدگان کرونا در کردستان آمار فوتی های کرونا کردستان ابتلا به کرونا در استان کردستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر در شهرستان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد