Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک ظهر امروز بازدیدی از اردوی تیم ملی تیراندازی داشت.

* در تمرینات امروز ناشنوایان هم حضور داشتند و درباره مشکل اسلحه و حقوق صحبت کردند و درخواست اردوها و تجهیزات بیشتر داشتند.

* صالحی‌امیری هم گفت: من در جلسه ستاد عالی تاکید کرده‌ام هر اندازه به تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی کمک می‌شود، همان اندازه هم باید به ناشنوایان اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبعیض قابل قبول نیست. قرار شد کمیته مشترکی شکل بگیرد تا المپیک ناشنوایان در شان ورزشکاران ما برگزار شود.

* رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به تجهیز امکانات، خاطرنشان کرد: آکادمی، سالن‌ها و خوابگاه‌ها بدون تبعیض در اختیار ناشنوایان هم قرار می‌گیرد. در گذشته راجع به ناشنوایان کوتاهی کردیم اما قول اخلاق می‌دهیم به مشکلات شما رسیدگی کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان همچنین در ادامه بازدیدی از اردوی تفنگ و تپانچه داشت.

* گلنوش سبقت‌الهی ملی‌پوش تپانچه کشورمان درباره اعزام به مسابقات جهانی مصر صحبت کرد و اینکه هنوز مشخص نیست این تیم اعزام خواهد شد یا خیر.

* صالحی‌امیری در این باره اعلام کرد صحبت‌های لازم با وزارت ورزش انجام می‌شود تا در صورت موافقت و با تقسیم هزینه‌ها، این تیم اعزام شود.

* الهه احمدی هم در این برنامه گفت: شما به مشکلات تیراندازی واقف هستید. بیان مسائل ریز خارج از توان برنامه است اما دیدیم تیراندازی به مدال نزدیک است که این موضوع حمایت ویژه کمیته و وزارت را می‌خواهد. وزیر ورزش هم خود ورزشی است و می‌داند یک ورزشکار برای رسیدن به مدال چه تلاش‌هایی می‌کند. ما می‌خواهیم به رشته ما بیشتر توجه شود.

* کمبود فشنگ به ویژه در ۲۵ متر، بلاتکلیفی فدراسیون و اداره آن با سرپرست و قدیمی بودن سلاح‌ها از مهمترین مشکلات مطرح شده بود.

* پیمان فخری سرپرست کاروان کشورمان در بازی‌های آسیایی و نصرالله سجادی، صالحی‌امیری را همراهی کردند.

* حسین باقری مربی تیم ملی تفنگ، گفت: آنچه داخل کشور داریم فقط برای مسابقات کفایت می‌کند، تمرینات ما الان کاملا خشک است و تمرین خشک هم باعث ارتقا نمی‌شود بلکه باعث می‌شود ورزشکار فرم بدن خود را حفظ کند‌. فشنگ‌های موجود اگر محتاط مورد استفاده قرار بگیرد یک ماه می‌تواند در تمرینات به ما کمک کند.

* مهدی مبینی سرپرست فدراسیون تیراندازی، اظهار داشت: تیراندازی جامعه فرهیخته‌ای است. ما چند مسابقه پیش رو داریم و من همین جا قول می‌دهم کمک هزینه دوم هم به ورزشکاران واریز شود. ورزشکاران ما در این چند وقت رکوردهای رو به رشدی داشتند و الان تراز رکوردها بالاست.

* براساس اعلام رئیس کمیته ملی المپیک، ۳۰۰ میلیون تومان امروز به حساب فدراسیون‌ تیراندازی واریز شده است.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی مبینی سرپرست فدراسیون تیراندازی رئیس کمیته ملی المپیک الهه احمدی رئیس کمیته ملی المپیک صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 عباس امیری‌فر از نزدیکان سابق محمود احمدی نژاد مدعی شد: «به احمدی نژاد گفتم با هر کی میخوای دربیفت ولی آقا، رهبر و ولی فقیه توعه. احمدی نژاد گفت مشکل ما خود ایشونه!» ادعای مشاور سابق احمدی نژاد را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات