Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@02:03:20 GMT

سردبیر خبرگزاری ایمنا معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۹۰۱۳

سردبیر خبرگزاری ایمنا معرفی شد

با صدور حکمی ازسوی مجید شریفی فر مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا، سردبیر خبرگزاری ایمنا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با صدور حکمی از سوی، مجید شریفی‌فر مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا، زهرا فنایی به‌عنوان سردبیر خبرگزاری ایمنا معرفی شد.

زهرا فنایی از سال ۸۸ با خبرگزاری ایمنا همکاری می‌کند و در این مدت به‌عنوان دبیر در سرویس‌های شهرستان‌ها، استان، کلان‌شهر و شهرهای ایران فعالیت داشته و از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری نیز از سوی سید علی معرک نژاد به‌عنوان سرپرست خبرگزاری ایمنا منصوب‌شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این و از آذرماه سال ۱۳۹۶، زهرا محمدی، عهده‌دار سمت سردبیری این خبرگزاری بود.

متن حکم انتصاب زهرا فنایی که از سوی مجید شریفی فر مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا به‌عنوان سردبیر خبرگزاری ایمنا معرفی‌شده، بدین شرح است:

نظر به سوابق مستمرتان در حوزه رسانه و خبر و تلاش قابل‌تقدیرتان در دوران سرپرستی سردبیری خبرگزاری ایمنا، به‌عنوان سردبیر خبرگزاری ایمنا منصوب می‌شوید.

تلاش برای توسعه منطقی و متوازن خبرگزاری و بهبود کیفیت اخبار و گزارش‌ها، توأم با افزایش سرعت و دقت در انتقال اخبار و تمرکز بر مسائل شهر و شهروندی به‌عنوان حوزه تخصصی کار خبرگزاری ایمنا، ازجمله موارد مهم و مورد انتظار است که امید است در انجام آن موفق باشید.

کد خبر 550433

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایمنا سردبیر خبرگزاری ایمنا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️در مراسمی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد از دکتر مجید قلهکی عضو هیات علمی دانشگاه سمنان نیز به عنوان عضو هیات علمی نمونه تجلیل شد.

دکتر قلهکی در حال حاضر استاد تمام و معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌ی منابع اقتصادی دانشگاه سمنان بوده و زمینه‌های تحقیقاتی وی عبارتند از: سیستم دیوار برشی فولادی - سیستم مهاربند ستون فقراتی - سیستم قاب با ستون پیوند شده و تکنولوژی بتن‌های جدید است.
گفتنی است، دکتر مجید قلهکی مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی مهندسی عمران، از دانشگاه سمنان و مدارک کارشناسی‌ارشد و دکترای خود را در رشته‌ی مهندسی سازه از دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین‌طوسی اخذ نموده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در سرزمین ما شاعران بعد از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه کاره هیچ کاره است
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • توهین سردبیر رادیو اسرائیل به دانشجویان آمریکایی