Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@04:02:22 GMT

پیروزی سخت هندبال ایران برابر عراق

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۹۱۲۴

پیروزی سخت هندبال ایران برابر عراق

تیم ملی هندبال مردان ایران اولین مسابقه از مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا را با برتری برابر تیم عراق پشت سر گذاشت.

به گزارش قدس آنلاین، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آُسیا با حضور ۱۶ تیم از ۲۸ دی ماه در دمام عربستان آغاز شده است. تیم هندبال کشورمان با کسب سه پیروزی در مرحله گروهی به عنوان صدرنشین راهی دور دوم این رویداد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مانوئل فرناندز اسپانیایی در دور دوم در گروه دوم با تیم های کویت، عراق و بحرین هم گروه هستند. در اولین رقابت این مرحله هندبالیست های ایران در حالی برابر تیم عراق مسابقه دادند که این مسابقه با چند ساعت تعجیل به ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه دوم بهمن ماه موکول شد.

در نیمه اول این دیدار، هندبالیست های کشورمان ۱۶ بر ۱۲ توانستند بر تیم عراق پیروز شوند اما در نیمه دوم این تیم مقابل بود که تفاوت گل ها را به حداقل رساند و کار را برای تیم ایران سخت کرد به طوری که در دقایق آخر با اختلاف تنها یک گل از ایران عقب بود. در نهایت تیم ایران در یک بازی نفس گیر و سخت توانست با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ پیروز این میدان شود.

برنامه تیم ایران در ادامه مرحله دوم به این ترتیب است:

ایران – کویت دوشنبه ۴ بهمن ماه ساعت ۱۴:۳۰

ایران – بحرین چهارشنبه ۶ بهمن ساعت ۱۸:۳۰

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی (لهستان- سوئد از ۲۸ دی الی ۱۱ بهمن ماه) به میزبانی دمام عربستان برگزار می شود و ۵ تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هندبال ایران عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران و تاجیکستان در مسابقات آسیای میانه برگزار شد که این بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود شاگردان جهان‌نجاتی در تیم کشورمان به پایان رسید.    گل‌های ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.   همچنین بهترین بازیکن زمین تانیا جهانشاهی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین