Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدرضا صالحی‌امیری روز شنبه و در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مهدی مبینی در فدراسیون تلاش می‌کند، شاید برداشت این باشد که سرپرست در فدراسیون انگیزه نداشته باشد اما وی به دنبال اهداف بلند مدت است و حضورم در اردو این پیام را دارد که تیراندازی اولویت جدی ما برای رویدادهای پیش رو است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تکلیف فدراسیون در آینده‌ای نزدیک مشخص می‌شود و نباید این موارد در فرایند و روند کار فدراسیون تاثیر داشته باشد. بعد از این دیدار جلسه‌ای با  سرپرست فدراسیون و مربیان برگزار و کمک ویژه می‌کنیم تا  تیم تیراندازی در مصر حاضر شود و نیازها و هزینه تعمیرات را  برعهده می گیریم.

رییس کمیته ملی المپیک اطمینان داد که وزیر ورزش هم کمک می‌کند و مجموع این حمایت‌ها مسیر خوبی را برای تیراندازی فراهم می‌کند.

برچسب‌ها سید رضا صالحی امیری اعتبارات فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری اعتبارات فدراسیون تیراندازی سید رضا صالحی امیری اعتبارات فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان

داوودی  ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند گفت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم