Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال استقلال با تصمیم فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان در لیست خروج قرار گرفت و باید در نیم‌فصل دوم راهی تیم دیگری شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال با حضور هشت بازیکن و سه دروازه‌بان برگزار شد، نفراتی که تست کرونای‌شان منفی اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تمرین بازیکنانی چون رشید مظاهری، محمدجواد به‌آفرین، زبیر نیک‌نفس، محمد دانشگر، متین کریم‌زاده، امیرعلی صادقی و ... حضور داشتند.

محمدرضا آزادی مهاجم استقلال که کرونا نداشت امروز برای مشخص شدن وضعیتش به باشگاه استقلال رفته بود. این بازیکن پس از خروج از باشگاه اعلام کرد قصدی برای جدایی از استقلال ندارد و می‌خواهد در این تیم بماند.

برخلاف اظهارات آزادی، فرهاد مجیدی این بازیکن را در لیست خروج قرار داده و اعلام کرده است حق حضور در تمرینات را ندارد. فردین رابط بازیکن جوان استقلال نیز دیگر بازیکنی است که با تصمیم مجیدی باید تیم آینده خود را مشخص کند.

رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال هم از کادر فنی این تیم درخواست جدایی کرده است، ولی به دلیل اختلاف بر سر فسخ قرارداد یا پیوستنش به تیم‌های دیگر هنوز نتوانسته جدا شود و همچنان در تمرینات شرکت می‌کند تا تکلیفش مشخص شود.

برگزاری تمرین استقلال با 9 بازیکنحضور 2 بازیکن در باشگاه استقلال

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در سخنرانی امروز خود در دانشگاه سوربن تاکید کرد که اروپا در معرض نابودی و فروپاشی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به متغیرهای ژئواستراتژیک و تغییر قواعد بازی کشورهای جهان، اروپا با خطر افول و نابودی رو به رو است. ما خواهان تدوین راهبرد جدید برای اروپای قدرتمند بر اساس استقلال در حوزه‌های مختلف از جمله دفاع مشترک، دیپلماتیک، انرژی و علوم هستیم.

ماکرون اضافه کرد: قواعد بازی به دلیل حضور قدرت‌هایی مثل ایران و روسیه تغییر کرده است.

وی در خصوص لزوم استقلال یافتن از آمریکا تاکید کرد: ما خواهان یک اروپای قدرتمند هستیم که بتواند امنیت خود را تضمین کرده و استقلال راهبردی خود را باز پس گیرد. هر تصمیمی که وجود دارد باید در شرایط کنونی و نه یک دهه آینده اتخاذ شود. ما شاهد تضعیف اقتصاد کشورهای اروپایی در مقایسه با چین و آمریکا هستیم.

کد خبر 6088619

دیگر خبرها

  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)