Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه زنگنه نژاد ظهر شنبه در آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیده مدافع سلامت «زهرا رگبار» به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهار داشت: سلامت جزئی از جامعه بوده و افرادی که برای سلامت جامعه تلاش می‌کنند همگی مقدس و قابل‌احترام هستند.

وی افزود: زمانی پیش می‌آید که انسان بین جان خود و جان هم‌وطنش یکی را انتخاب می‌کند و در ایام کرونا افرادی مانند شهیده زهرا رگبار لباس رزم پزشکی بر تن کرده و با تخصص، تعهد و مسئولیت‌پذیری خود به جنگ ویروسی رفتند که تمام ملت ایران را تهدید می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگنه نژاد تصریح کرد: بانویی که خانواده، فرزندان و مهر مادری خود را برای نجات جان هم استانی خود نادیده گرفته و اوج بزرگواری، بزرگ‌منشی و وجود والای مادری را به همگان ثابت کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر بیان داشت: از کادر پزشکی، پرستاری و همه عزیزانی که در ایام کرونا با تمام وجود مهر و مسئولیت‌پذیری را به جامعه منتقل کردند، همچنین از بانوی مدافع سلامتی که وارد مجاهدتی شد تا نام خود را ماندگار کند تجلیل می‌کنیم.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور بانوان نیز گفت: حضرت زهرا (س) تجسّم عالی‌ترین مفاهیم انسانی و اسلامی در مورد زن است، مفاهیمی ناب و ارزشمند که ما را به سمت تمدنی نوین و حیات طیبه و درنهایت سعادت خواهد رساند.

هدی دشتی افزود: در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، ضمن تبریک به مناسبت میلاد بزرگ بانوی اسلام و تقارن آن با ولادت پیر جماران و فرزند برومند ایشان حضرت امام راحل (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، این فصل آغازگر فصلی نو از زندگی خواهد بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای مدافع سلامت اظهار داشت: شهیده زهرا رگبار بانویی بود که در کنار آموزه‌های علمی به آموزه‌های دینی نیز سال‌ها خدمت کرده و پایانی زیبا برای خود به ارمغان آورد و به رستگاری رسید.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور بانوان بیان کرد: برپایی سفره‌های عیدانه دردانه پیامبر گرامی اسلام در فضای کاری و اداری، مسابقه کتاب‌خوانی، وبینار آموزشی تحت عنوان پیری جمعیت، برپایی غرفه‌هایی با حضور بانوان کارآفرین، معرفی مشاغل خانگی و همچنین ارائه محصولات فرهنگی و پوشش حرفه‌ای در حوزه ستادی از روز یک‌شنبه لغایت سه‌شنبه، برگزاری جشنواره آشپز برتر در سه رده مادرانه (طبخ غذا)، دخترانه (تهیه دسر) و دانشجویانه (تهیه غذاهای خوابگاهی) ازجمله برنامه‌های نشاط افزا در این هفته ویژه بانوان خانواده سلامت استان بوشهر خواهد بود.

شعرخوانی در وصف شهدای مدافع سلامت، خاطره گویی توسط همکاران شهیده رگبار، زیبانویسی نام شهید توسط انجمن خوشنویسان و نقاشی چهره وی از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

کد خبر 5406041

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شهدای مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز زن بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان خطبه های نماز جمعه امداد رسانی سیل هرمزگان تعطیلی مدارس راهداری مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده برای وی گذاشته می‌شود که متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

وی اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربان وی، توسط دکتر مجد فلو پیوند و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد این بانو برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان بابت همراهی بسیار خوب آنها و خاطرنشان کرد: این ۱۱۷ همین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید است و همچنین تاکنون هفت قلب به شکل هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

کد خبر 6092721

دیگر خبرها

  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی