Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم‌های ملی تیراندازی با تپانچه و تفنگ کشورمان خود را برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین آماده می‌کنند.

حسین باقری در مورد شرایط تیم ملی گفت: مرحله چهارم اردو آماده سازی درحال برگزاری است. اردو‌ها از اواسط مهرماه شروع شد و اولین مسابقه برون مرزی پیش رو، جام جهانی مصر است که از هفتم مهر به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف نهایی ما آماده شدن برای بازی‌های آسیایی است که مرحله اول آن مسابقات مصر محسوب می شود. پس از آن سه مسابقات جهانی دیگر در پیش داریم و برنامه ما شرکت با تمام توان در این رقابت ها است. سطح آمادگی افراد حاضر در اردو با توجه به برنامه‌ها تا این لحظه خوب است. شرکت در مسابقات برون مرزی برای رسیدن به آمادگی کامل و گرفتن نتیجه مطلوب نیاز مبرمی محسوب می شود.

به گفته سرمربی تیم ملی تیراندازی، ایران شانس کسب مدال در مسابقات آسیایی را دارد.

باقری گفت: در این مسابقات شانس مدال داریم اما نمی‌توان تعداد مدال‌ها را پیش بینی کرد. اگر بتوانیم برنامه‌های مورد نظر خود اعم از برگزاری تمام اردو‌های آماده سازی و شرکت در مسابقات برون مرزی را به طور کامل انجام دهیم، می‌توانیم بهترین نتیجه را در مسابقات بازی‌های آسیایی کسب کنیم.

کمبود تجهیزات به خصوص فشنگ از گذشته باعث بروز مشکلاتی شده بود.

باقری  گفت: کمبود تجهیزات به خصوص فشنگ از گذشته باعث بروز مشکلاتی شده بود. تامین هزینه دلاری تجهیزات و تحریم فشنگ همواره مشکلاتی را به همراه داشته است. ما با توجه به شرایط با تمام توان تلاش می‌کنیم. امیدواریم با توجه به تجهیزات محور بودن تیراندازی، این مشکلات به مرور زمان رفع شود. تیراندازی با تفنگ به لباس و تجهیزاتی نیاز دارد که قیمت بالایی دارند و به همین دلیل، خانواده‌هایی که توان تامین آن را دارند باید وارد این رشته شوند یا فدراسیون و وزارت ورزش باید با تخصیص یارانه به این تجهیزات یا برداشتن گمرکی از این وسایل مخصوصا تجهیزات مورد نیاز برای تیم ملی به افراد فعال در این رشته کمک کنند. شهرستان‌ها شرایط سخت تری دارند و علت اصلی آن هم تجهیزات خارجی مورد نیاز است که هزینه آن باید به صورت دلاری پرداخت شود.

تیراندازان کشورمان قبل از اعزام به مسابقات آسیایی، رقابت های جام جهانی مصر را در پیش دارند. این در حالی است که مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی که قرار بود ۲۱ دی برگزار شود، تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید

حضور رئیس کمیته ملی المپیک در فدراسیون تیراندازی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیر اندازی اخبار ورزشی حسین باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ووشو کرواسی با همراهی مربی اهل چهارمحال و بختیاری خود در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۴ تاریخ‌سازی کرد.

این مسابقات در شهر استکهلم در کشور سوئد با رقابت بیش از ۵۰۰ ورزشکار از ۳۳ کشور قاره اروپا برگزار شد.

شاگردان حبیب بهمنی توانستند به یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز دست پیدا کنند.

کد خبر 6098060

دیگر خبرها

  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال