Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس نوشت: دیدار حسن روحانی رئیس جمهور سابق، علی‌اکبر ناطق نوری رئیس مجلس پنجم، محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات و سیدحسن خمینی که طی هفته‌های گذشته صورت گرفته، واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است.

بنا به این گزارش، دیدار حسن روحانی رئیس جمهور سابق، علی‌اکبر ناطق نوری رئیس مجلس پنجم، محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات و سیدحسن خمینی که طی هفته‌های گذشته صورت گرفته، واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نزدیکان حسن روحانی درباره این دیدار به فارس گفت: این دیدار برای موضوعی خاص برگزار نشده بلکه یک دید و بازدید معمولی بوده است. افراد سیاسی با هم جمع می‌شوند و مسائل را تحلیل می‌کنند.

وی در همین خصوص ادامه داد: آقای روحانی بعد از پایان ماموریت خود در دولت دیدارهای زیادی داشته است. بعضی اوقات این دوستانی که شما از آنها نام بردید به دیدار آقای روحانی آمدند و جلسه اخیر هم پاسخ آقای روحانی به دیدار این دوستان بوده است.

جواد امام نیز درباره این دیدار گفته است: این دیدارها یک بازدید معمولی است که شاید هرچند وقت یک بار انجام شود.

او گفته این دیدارها مربوط به هفته‌های اخیر هم نبوده است؛ دیدار منظمی نیست که بخواهیم بگوییم ادامه دار هست یا نه. حتی این دیدارها تشکیلاتی هم نیست که ادامه دارد باشد.

به گزارش فارس هرچند که نزدیکان دو رئیس جمهور پیشین تاکید دارند که این دیدار یک دیدار عادی بوده است اما یکی از منبع مطلع وابسته به طیف اصلاح‌طلب به فارس گفت که در این دیدار درباره آرایش سیاسی قدرت در کشور، مذاکره با 1+4 و قراردادهای ایران با روسیه و چین بحث و تبادل و نظر صورت گرفته است.

این منبع تاکید کرد: خاتمی در روزهای آینده قصد دارد نامه ای سرگشاده در مورد شرایط کشور منتشر کند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند

آفتاب‌‌نیوز :

احمد مهدوی، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت نامه‌ای که در خصوص سیاست‌های ارزی و نحوه بازگشت ارز به نیما خطاب به رهبری نوشته شده وجهه قانونی ندارد.

وی افزود، چون اولا اصلا خطاب به رهبری نوشته نشده بود و با این عنوان از ما امضا نگرفتند. دوما قرار بود نامه تحویل برخی از مسئولین مربوطه مثل دکتر فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی و آقای مخبر شود. سوما قرار بود اصلا این نامه منتشر نشود. نکته بعد اینکه این نامه از سوی آقای جهرمی مدیرعامل بورس کالا به ما ارسال شد تا نامه را امضا کنیم.

وی ادامه داد خود ما در انجمن پتروشیمی که بزرگ‌ترین صادرکننده کشور هستیم و بیشترین ارز را وارد کشور می‌کنیم نزد آقای فرزین رفتیم و مسائل خودمان را مطرح کردیم و با نتیجه از جلسه خارج شدیم. هیچ مشکلی هم با سیاست ارزی بانک مرکزی نداریم و در هماهنگی کامل هستیم. 

این فعال اقتصادی اضافه کرد: درب اتاق آقای فرزین همیشه به روی ما صادرکنندگان باز است و همیشه وقت می‌دهند تا ما نظراتمان را با ایشان در میان بگذاریم. الان هم مشغول کار هستیم و ارز خودمان را به‌طور کامل وارد سامانه نیما می‌کنیم. بانک مرکزی پشتیبان تولید است و ما هم بنابر وظیفه در خدمت بانک مرکزی هستیم. برخی جوسازی‌ها نباید به اقتصاد کشور لطمه بزند، چون این خواسته دشمنان ماست.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ادامه داد مشخص نیست چرا در این شرایط جنگ اقتصادی چنین نامه تحریک‌آمیزی نوشتند و آن را به دور از مسائل اخلاقی و حرفه‌ای منتشر کردند. به عقیده من جریانی این نامه غیرقانونی را تنظیم و منتشر کرده‌اند که به تازگی موظف به تحویل ارز در سامانه نیما شده‌اند و از این موضوع شاکی هستند. ما سالیان طولانی است که این کار را انجام می‌دهیم و مشکلی هم نداریم.

وی ادامه داد اصلا بعید است برخی انجمن‌ها مثل صنعت کفش و نساجی که این نامه را مهر کرده‌اند ارز چندانی به نیما بیاورند که حالا نامه گلایه‌آمیز هم نوشته‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • نامه سرگشاده رئیس دانشگاه رازی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان
  • روحانی باز هم به شورای نگهبان نامه نوشت
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»