Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین ستاد هماهنگی بسیج اقشار استان کرمان گفت: سپاه برای اعزام ماشین‌آلات سنگین به مناطق سیل‌زده ریگان آمادگی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ حجت‌الله پاداش ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شرق استان کرمان که با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان و حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده چهار شهرستان شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: قرارگاه خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده در شرق استان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین ستاد هماهنگی بسیج اقشار استان کرمان با بیان اینکه در این قرارگاه تمام دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی خدمت‌رسان عضو هستند گفت: در امدادرسانی به مردم نظر مسئولان محلی اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه 35 نفر از بسیجیان برای کمک به خودروهای در راه مانده به‌کار گیری شدند که جای تقدیر دارد افزود: 3 هزار و 500 پرس غذای گرم بین مردم از جمله خودروهایی که در جاده‌ها مانده بودند توزیع شد تا مسافران عبوری با مشکل روبه‌رو نشوند.

پاداش با بیان اینکه حدود 500 بسته غذایی در مراحل مختلف بین مردم سیل‌زده به‌ویژه در مناطق صعب‌العبور توزیع شده است گفت: 30 گروه جهادی به شرق استان کرمان برای خدمت به مردم در روستاهای سیل‌زده اعزام شده و الان در منطقه حضور دارند.

اختصاصی تسنیم| برنامه دولت برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی/ رئیس‌جمهور: به‌دنبال این هستیم که تولید در حوزه کشاورزی با قرارداد انجام شود‌ + فیلم5 دستور مهم رئیس جمهور برای سیل‌زدگان کرمانی/ تا 10 روز آینده لوازم خانه و احشام مردم تامین می‌شود/ در کنار مردم خواهیم بودحضور رئیس جمهور در بین مردم سیل‌زده جنوب استان کرمان به روایت تصویر

وی با اشاره به تلف شدن بخشی از دام مردم سیل اخیر عنوان کرد: بر اساس آمار حدود 800 راس دام سبک مردم در روستاها تلف شده که تنها درآمد مردم بوده و باید تامین شود.

جانشین ستاد هماهنگی بسیج اقشار استان کرمان با بیان اینکه آمادگی آوردن ماشین‌آلات سنگین برای بازگشایی راه‌ها و لایروبی رودخانه‌ها وجود دارد که در صورت صلاح دید اعزام می‌شوند گفت: سپاه تا هر کجا که لازم باشد در کنار مردم است و در مناطق سیل‌زده حضور دارد تا بخشی از آلام مردم برطرف شود.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل زده سیل استان کرمان سیل زده سیل استان کرمان استان کرمان مردم سیل سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از آمادگی گروه‌های موسیقی این منطقه برای شرکت در جشنواره‌های بین المللی خبر داد و گفت: تعداد سه گروه موسیقی به منظور معرفی خرده فرهنگ‌های جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام سیداحمد حسینی در گفت و گو با ایسنا از اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی خبر داد و گفت: از این سه گروه موسیقی، یک گروه موسیقی سنتی و دو گروه موسیقی مقامی به جشنواره‌های هنری بین المللی اعزام خواهند شد.

وی تنوع در موسیقی منطقه را برگرفته از استعدادهای هنرمندان دانست‌ و افزود: گروه موسیقی آوای منوجان به سرپرستی فرامرز زارعی یکی از این گروه‌های موسیقی است که به جشنواره هنری کشور قزاقستان اعزام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: گروه موسیقی سنتی لیکوی جنوب به سرپرستی علی یونس زاده از جیرفت نیز قرار است به جشنواره هنری کشور تونس اعزام شود.

وی اظهار کرد: گروه موسیقی مقامی کمنزیل به سرپرستی هوشنگ کردستانی یکی دیگر از این سه گروه موسیقی است که برای شرکت در جشنواره هنری به کشور ازبکستان شهر ضامین اعزام خواهد شد.

حسینی افزود: انتخاب این سه گروه موسیقی از جنوب کرمان برای شرکت در جشنواره‌های هنری بین المللی با توجه به مولفه‌های اعلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدف از اعزام گروه‌های موسیقی سنتی و مقامی به این جشنواره‌های هنری را، معرفی خرده فرهنگ‌های بومی و سنتی جنوب کرمان در سطح بین‌المللی دانست که باید بیش از این مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی