Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@13:59:01 GMT

«قهرمان» واجد شرایط اسکار بهترین فیلم شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۹۴۲۶

آکادمی اسکار فهرستی از ۲۷۶ فیلم واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین فیلم نود و چهارمین دوره این جوایز سینمایی را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل اسکرین، «قدرت سگ»، «تل ماسه»، «بلفاست»، «داستان وست‌ساید»، «پادشاه ریچارد»، «به بالا نگاه نکن»، «پیتزا لیکوریس»، «دختر گمشده»، «تیک، تیک ... بوم»، :«تزاژدی مکبث»، «کوچه کابوس»، «ماشین منو بران»، «ریکاردوس بودن»، «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» و فیلم سینمایی «قهرمان» از جمله فیلم‌های حاضر در فهرست آثار واجد شرایط در شاخه بهترین فیلم نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امسال قرار است ۱۰ فیلم به صورت قطعی به عنوان نامزد نهایی شاخه بهترین فیلم معرفی شوند، بر خلاف چند سال اخیر که این عدد بین ۵ تا ۱۰ فیلم متغیر بود. 

همه این ۲۷۶ فیلم دارای معیارهای واجد شرایط شامل نمایش در یک سینمای تجاری در یکی از شش منطقه شهری ایالات متحده از جمله لس آنجلس و پنج ناحیه شهر نیویورک بین ۱ مارس تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ بوده و حداقل به مدت هفت روز متوالی در این سینماها، سینماها یا سینما-ماشین‌ها اکران شده‌اند. 

فیلم سینمایی «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی از ۷ ژانویه به صورت محدود و از ۲۱ ژنویه (۱ بهمن) به صورت عمومی در سینماهای آمریکا و همزمان در سامانه نمایش آنلاین آمازون اکران می‌شود. 

این فیلم نماینده سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۲ نیز هست و به فهرست نامزدهای اولیه شامل ۱۵ فیلم نیز راه یافته است. 

رای‌گیری نهایی برای معرفی نامزدهای نهایی نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار  ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) آغاز و اول فوریه (۱۲ بهمن) به پایان می‌رسد و نامزدهای نهایی تمامی شاخه‌ها نیز روز ۸ فوریه (۱۹ بهمن) اعلام می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شاخه بهترین فیلم واجد شرایط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قند و شکر در میادین تره بار

قیمت قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، طبق آخرین نرخ نامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح ذیل است:

شکر بسته بندی یک کیلوگرمی ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان

شکر فله هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان

قند شکسته ۵ کیلوگرمی ۲۱۸ هزار تومان

قند شکسته ۹۰۰ گرمی ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان

نبات تخته و خرد شده هر کیلوگرم ۵۵ هزار تومان

نبات چوبدار زرد و سفید و طعم دار هر کیلوگرم ۶۹ هزار و ۵۰۰ تومان

نبات شاخه باریک و ریز (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم ۶۲ هزار تومان

نبات شاخه درشت (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم ۵۹ هزار تومان

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند