Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@16:51:24 GMT

شناخت جايگاه زن با نقش حضرت زهرا (س)

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۹۴۴۱

خبرگزاری آریا-رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت : نقش حضرت زهرا (س) خط بطلانی بر اتهامات غرب علیه زنان مسلمان است و جایگاه رفیع زن را نشان می دهد .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از دفاع‌پرس، خانم «مریم مجتهدزاده» در مراسمی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود : نقش حضرت زهرا (س) بر اتهاماتی مبنی بر پایین بودن جایگاه زن در اسلام ، خط بطلان می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس تاکید کرد: امروز نقش مادری و نقش همسری حضرت زهرا (س) را باید در زندگی خانوادگی خود بیان کنیم. او مدیر خانه‌اش بود و امورات را به خوبی تنظیم می‌کرد، متاسفانه امروز برخی از آوردن عنوان زن خانه‌دار شرم می‌کنند.
مجتهدزاده گفت: هر جا مشغول فعالیت هستیم رسالت ما نشر فرهنگ دفاع مقدس است و باید از ارزش‌هایی که جوانان ما برای آن خون دادند صیانت کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نقش حضرت زهرا س دفاع مقدس حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما