Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: ستاد ملی کرونا مصوب کرد که واکسیناسیون گروه سنی 5 تا 11 سال در سراسر کشور به صورت پلکانی و با رضایت والدین آغاز شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وبدا، محمد هاشمی درخصوص مصوبات پیشنهادی برای تصویب در ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور، به تاریخ 2 بهمن 1400، افزود: بر این اساس، با توجه به لزوم آمادگی کامل مراکز درمانی مقابله با کرونا؛ اجرای ماده 27 قانون جمعیت مبنی بر به کارگیری خانم‌های پزشک دارای فرزند در محل سکونت به مدت 6 ماه به تعویق می‌افتد و مطابق روال قبلی وزارت بهداشت خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فعالیت مدارس نیز به قوت خود باقی است و تعطیل نیستند و چنانچه ستاد ملی کرونا تصمیمات جدید اتخاذ کند، اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش کانال تلگرامی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و مسری در این باریکه به علت فقدان آب سالم و بهداشتی و نبود آب مناسب برای شرب هشدار داد

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران