Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیروینگ لوزانو می گوید مصدومیت و کرونا به ناپولی در کورس قهرمانی ضربه زده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از کوریره دلا سرا، هیروینگ لوزانو، مهاجم مکزیکی باشگاه ناپولی در مسابقات فصل جاری سری آ یکی از بازیکنان کلیدی تیم لوچانو اسپالتی بوده است و در دیدار اخیر تیمش مقابل بولونیا نیز دو گل زد تا سه امتیاز مسابقه را به حساب تیمش واریز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد عمکلرد خوبش در بازی های اخیر گفت:

نمی توان همیشه همه را از خود راضی نگه داشت. از عملکردم خوشحال هستم اما توانایی انجام کارهای بیشتری دارم و باید بهتر کار کنم.

این بازیکن معتقد است که ناپولی نسبت به رقبا در مسیر قهرمانی سری آ قدرتمندتر است. او در این باره گفت: 

داریم برای کسب اسکودتو می جنگیم. هنوز بخش زیادی از فصل باقی مانده است اما ما تیمی قدرتمند هستیم و باید به رده های بالای جدول فکر کنیم. حتی اگر میلان و اینتر روند سریعی داشته باشند. می توانیم با اینتر رقابت کنیم. در حقیقت ما از اینتر قوی تر هستیم. بازیکن به بازیکن از آنها بهتریم. 

مهاجم مکزیکی می گوید مصدومیت ها و کرونا عملکرد ناپولی در این فصل را تحت تاثیر قرار داده است: 

مصدومیت ها به ما ضربه زد. کرونا به ما آسیب زد اما حالا به مسیر درست برگشته ایم و می توانیم هر تیمی را آزار دهیم. این ویروس دنیا را تحت تاثیر قرار داده و فوتبال نیز بهای سنگینی برای آن پرداخت کرده است. قرنطینه برای یک ورزشکار خیلی سخت است هم از نظر فیزیکی و هم احساسی. ویروس مانند هیولایی نامرئی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. دوست داشتم کریسمس را با خانواده ام بگذرانم اما به جای آن در اتاقم با صدها ترس حبس بودم. حالا خوب شده است و دارم به سختی تلاش می کنم.

لوزانو در مورد رابطه اش با اسپالتی نیز گفت:

با توجه به تعداد بازی ها، عملکرد خوبی داشته ایم. آنچلوتی برخورد گرمی با من داشت اما با گتوزو کارم در آغاز سخت بود اما بعدا بهتر اشد. اسپالتی به ما انگیزه می دهد و مربی با تجربه ای است.  او به من می گوید مانند شیطان باشد. باید به دفاع حریفان حمله ور شوم. 

مهاجم مکزیکی در پایان در مورد جدایی اینسینیه گفت:

اینسینیه اینجا تاریخ سازی کرده است. من برای تاریخ سازی به زمان نیاز دارم. دوست دارم همیشه بازی کنم اما تصمیم ها را مربی می گیرد و می دانم همه چیز به من بستگی دارد.

لوزانو تا اینجای فصل در ۲۰ بازی برای ناپولی ۴ گل زده و سه پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE