Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اسماعیل بحری‌زاد قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر و قرار گرفتن ایام ولادت با سعادت امیر‌المومنین علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در بهمن ماه، فرصت مغتنمی است تا علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره این رویداد بزرگ و تاریخ‌ساز با محوریت پیشتازان گام دوم انقلاب و پیشگامان تمدن نوین اسلامی، بخشی از توانمندی‌های مهارتی اعضای سازمان دانش‌آموزی در راستای تحقق اهداف بسته تحولی «هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی» به نمایش گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، زمینه‌سازی برای نهادینه کردن ابعاد شخصیتی و سیره عملی امیرالمومنین امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) در زندگی اجتماعی و تشکیلاتی، زمینه‌سازی برای تبیین اندیشه‌های امام راحل(ره) با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی، فراهم کردن بسترهای لازم برای ارائه توانمندی‌های دانش‌آموزان در حوزه مهارت‌های تشکیلاتی، اجتماعی و معرفتی را از جمله اهداف برگزاری این مانور در کشور عنوان کرد.

بحری زاده در ادامه افزود: بسترسازی برای معرفی هرچه بیشتر تشکل پیشتازان و ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها تشکیلات جهت بهره‌وری مناسب از این ظرفیت عظیم تشکیلاتی، ایجاد سازوکارهای لازم به منظور حضور پرشور و شعور دانش‌آموزان پیشتاز گام دوم انقلاب در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه در سراسر کشور، از دیگر اهداف برگزاری مانور سراسری یاوران انقلاب است.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی خاطر نشان کرد: تمام مدارس متوسطه اول و دوم دارای تشکل پیشتازان که مکان مناسب جهت اجرای این مانور را داشته و بتوانند پروتکل‌های بهداشتی لازم را رعایت کنند در مراکز استان‌ها، شهرستان و مناطق تابعه می‌توانند از اول بهمن‌ماه لغایت 30 بهمن‌ماه سال‌جاری نسبت به برگزاری این فعالیت اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قائم مقام سازمان دانش آموزی یاوران انقلاب مانور سراسری ایام الله دهه مبارک فجر مدارس بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام بیگدلی به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیاز‌های معرفتی است و بهره گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.


وی ادامه داد: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان افزود: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تامین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.


وی به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.


حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اجازه بهره برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهاد‌های مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک می‌کند و در کنار آنها حضور می‌یابد.


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه هاست.


هشت تا ۱۴ اردیبهشت به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان