Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماسیمیلیانو الگری امیدوار است تیمش فردا شب با شکست دادن میلان، بالاخره مقابل یکی از چهار تیم بالای جدول سری آ طعم برد را بچشد.

طرفداری | در هفته بیست و سوم رقابت‌های سری آ، فردا شب ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، استادیوم سن سیرو میزبان جدال تیم‌های میلان و یوونتوس خواهد بود. به گزارش وب سایت یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از بازی با میلان، پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اهمیت رویارویی با میلان:

در فرم خوبی هستیم اما هنوز مسیری طولانی در پیش است. ما هنوز در جدول عقب‌تر از رقبا هستیم. بازی با میلان بسیار جذاب خواهد بود اما چه حیف که فقط ۵ هزار تماشاگر در استادیوم حاضر خواهند بود. با این حال، این دیدار هنوز یک مسابقه حساس یوونتوس و میلان است. باید سعی کنیم مقابل میلان نتیجه خوبی بگیریم اما این کار آسان نخواهد بود. میلان تیمی است که طی یک سال و نیم اخیر خیلی خوب کار کرده و آن‌ها برای فتح اسکودتو می‌جنگند. به پیولی از این بابت تبریک می‌گویم. باید در تعقیب آن‌ها باشیم و در پایان ماه فوریه، به بهترین شرایط ممکن برسیم. اسکودتو؟ الان صحبت کردن در مورد این مسئله بی‌معنی است. شکست دادن تیمی از بالای جدولی‌ها؟ این بازی صرفا یک جدال برای پیروزی مقابل تیمی بین چهار تیم بالای جدول نیست بلکه اهمیت این بازی به خودی خود به قدری بالاست که باید پیروز شویم. امیدواریم فردا اولین بردمان مقابل یکی از تیم‌های بالانشین جدول را کسب کنیم.  بازسازی یوونتوس و الگوگیری از میلان: 

 میلان در سال‌های اخیر خیلی خوب کار کرده است و طبق نظم و برنامه پیش رفته‌اند. آن‌ها بازیکنان خوبی به خدمت گرفته‌اند و این‌گونه می‌توان بازی‌ها را برد. میلان تیم بزرگی است و حالا دوباره بازگشته است. یوونتوس نه سال غیرقابل تکرار برای یک باشگاه در فوتبال ایتالیا را سپری کرد. سال گذشته، یوونتوس بازهم توانست جام ببرد و فاتح کوپا ایتالیا و سوپرکاپ شد. امسال بدون رونالدو، فضای بیش‌تری برای سایرین فراهم شد و در بازی‌های زیادی مثل دیدار مقابل آاس رم، با شش بازیکن ۲۰ الی ۲۳ سال بازی کردیم. این یعنی ۶۰% از تیم. این چیز کمی نیست. باید تجارب بیش‌تری به دست آوریم. فقط با بازی کردن بهتر می‌شویم. ما در بازی با اودینزه با بلوغ بازی کردیم و در حال پیشرفت هستیم.  وضعیت آمادگی بازیکنان یوونتوس و تحولات نقل و انتقالاتی:

ترکیب اصلی؟ هنوز باید تمرین کنیم و باید شرایط را دقیق‌تر ارزیابی کنم. پس از تمرینات امروز، درباره سیستم و نفرات این مسابقه تصمیم خواهم گرفت. همه غیر از بونوچی و رمزی، در دسترس هستند. تست کرونای رمزی منفی شده اما او همراه تیم نخواهد بود چرا که. رمزی در مسیر خروج از یوونتوس قرار دارد. نقل و انتقالات؟ قبلا گفته‌ام، بازهم می‌گویم؛ ترکیب ما همین است و همین هم خواهد ماند. از یاد نبرید آرتور شش ماه دور از میادین بود و برای ارائه عملکردی خوب به ثبات نیاز دارد. شکی در کیفیت بازیکنی چون آرتور وجود ندارد. او حتی اگر به تیم ملی برزیل دعوت نشود، بازهم بازیکنی در حد ترکیب اصلی این تیم است. دیبالا الان وضعیت بدنی بهتری نسبت به قبل دارد و بهتر از قبل هم می‌شود. پائولو خیلی آرام است. آرامش به او کمک می‌کند با آزادی عمل بیش‌تری بازی کند. از عملکرد پائولو خیلی خوشحالم و فکر می‌کنم او در برهه کنونی و مقاطع پایانی فصل، کمک زیادی به ما خواهد کرد. از عملکرد مویزه کین راضی هستم. او گل‌های مهمی زده است. مویزه گاهی اوقات عملکرد خوبی داشته و گاهی اوقات هم نه. فراموش نکنید او بازیکن جوانی است و فقط ۲۱ سال دارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا

اگر همه چیز مطابق انتظار پیش برود، تیاگو موتا را می توان سرمربی جدید یوونتوس دانست.

مکس الگری در مسیر جدایی از یوونتوس قرار دارد. یوونتوس جانشین الگری را انتخاب کرده است. تیاگو موتا سرمربی موفق بولونیا گزینه نهایی بیانکونری است. بولونیا تحت هدایت موتا در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ اگر قرار به جدایی تیاگو موتا از بولونیا باشد، یوونتوس از بیشترین شانس برای آغاز همکاری با این سرمربی جوان برخوردار است. سران یوونتوس به این جمع بندی رسیده اند که موتا بهترین گزینه برای دوران جدید باشگاه است. بیانکونری نسبت به رقبا چند گام در مسیر جذب موتا جلوتر است. میلان هم به جذب سرمربی فعلی بولونیا علاقه دارد اما علاقه مندی آنها فعلا در حد یک ایده است. یوونتوس در مقایسه با نزدیک ترین رقیب خود یعنی میلان در کورس جذب موتا بسیار جلوتر است. موتا فعلا مذاکرات با یوونتوس را به پایان فصل موکول کرده تا فصل را با بولونیا به بهترین شکل ممکن و با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند.

دی مارتزیو همچنین تایید کرد در صورت آمدن تیاگو موتا به یوونتوس، ریکاردو کالافیوری مدافع ایتالیایی بولونیا می تواند اولین خرید موتا در یوونتوس لقب بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!