Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -به گفته بهروز مرادپور بر اساس جدول کمینه دمای ثبت شده در این مدت دمای هوای خرم آباد هفت درجه زیر صفر، بروجرد ۱۲، کوهدشت هشت و الیگودرز ۱۲ درجه زیر صفر ثبت شده است.

وی گفت: همچنین دمای هوای دورود ۱۰ درجه زیر صفر، الشتر ۲۰، ازنا ۱۹، رومشکان هفت، پلدختر یک، سپیددشت چهار، سراب دوره ۱۰ و شول آباد ۱۴ درجه زیر صفر گزارش شد و دمای هوا در ایمان آباد، ریمله و سیلاخور نیز به ترتیب ۱۱، ۱۴ و ۱۲ درجه زیر صفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی لرستان دمای هوا درجه زیر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) و کاهش محسوس دما طی روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش مشرق، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمان کمی ابری همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) علاوه بر افزایش ابر، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است.

شایان ذکر است طی روز پنجشنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری، از بعد از ظهر بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود