Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:20:23 GMT

مسابقات سامبو بانوان قم نفرات برتر خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۹۹۵۹

مسابقات سامبو بانوان قم نفرات برتر خود را شناخت

علی یزدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: این مسابقات طی روزهای اول و دوم بهمن ماه جاری به مناسبت بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه مبارکه فجر با حضور سامبوکاران بانوی قمی برگزار شد.

وی ادامه داد: در مسابقات اسپورت و در اوزان مختلف رده سنی نونهالان حنانه نادری، مهرسا زمانی، فاطمه زهرا حاجی رحیمی و شکیبا گائینی رتبه های برتر را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدی افزود: در رده سنی نوجوانان بخش اسپورت نیز فاطمیه یزدان خواه، زهرا رحیمی، فاطمه نوبهاری و هانیه حسین زاده عناوین برتر اوزان مختلف را به نام خود ثبت کردند.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم گفت: نازنین وثیقیف، یلدا صمدی و معصومه جعفری در رده سنی جوانان و فرزانه کریمی، خدیجه نوین اردکان، محدثه حبیبی و فائزه صفایی نیز در بخش بزرگسالان اسپورت بر روی سکو رفتند.

نفرات برتر کامبت

یزدی با اشاره به نفرات برتر کامبت، اظهار کرد: در رده سنی نونهالان زهرا حسن زاده، مریم نجاتی، نگار رجبی، وجیهه حسینی و زینب فاضلی قهرمان شدند.

وی اظهار داشت: در رده سنی نوجوانان نیز عاطفه هاشمی، فاطمه نوبهاری، سمانه جوادی، زهرا رضایی و ریحانه میرزایی و سارا رحیمی رتبه های نخست اوزان مختلف را بدست آوردند.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم گفت: نازنین وثیقی، مهسا کریمیان و یلدا صفری در بخش جوانان و اعظم نجفی، فرزانه کرمی، محدثه حبیبی و فایزه صفایی نیز در بخش بزرگسالان بر روی سکو رفتند.

برچسب‌ها قم سامبو فدراسیون ورزش های رزمی اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم سامبو فدراسیون ورزش های رزمی قم سامبو فدراسیون ورزش های رزمی اداره کل ورزش و جوانان استان قم رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر