Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه صنف گل‌فروشان مشهد گفت: در آستانه روز مادر با افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت گل مواجه خواهیم بود. در حال حاضر قیمت هر شاخه گل داوودی از ۱۵۰۰۰ تومان به ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان و قیمت ۲۰ شاخه‌ گل رز از ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. به صورت کلی قیمت گل نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش ایسنا، هر ساله با نزدیک شدن به روز مادر تقاضا برای خرید گل  افزایش پیدا می‌کند. مشاهدات میدانی خبرنگار ایسنا نیز نشان می‌دهد در حال حاضر قیمت هر شاخه گل رز در سطح بازار و گل فروشی ها ۳۵ هزار تا ۴۵ هزار تومان بسته به نوع کیفیت به فروش می‌رسد. همچنین هر دسته ۴ عددی گل نرگس ۲۰ هزار تومان است؛ گفتنی است قیمت‌های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.   در همین راستا محمود علیان در خصوص قیمت گل در روز مادر اظهار کرد: به صورت کلی قیمت گل نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.   کاهش تعداد گل فروشی‌ها در مشهد   وی با اشاره به کاهش تعداد مغازه‌های گل‌فروشی مشهد در سال جاری افزود: در ابتداء سال جاری ۹۳۰ مغازه گل‌فروشی در مشهد وجود داشته که در حال حاضر به ۶۸۰ مغازه کاهش پیدا کرده است.   رئیس اتحادیه صنف گل‌فروشان مشهد تصریح کرد: درآستانه روز مادر قیمت هر  شاخه گل داوودی از۱۵۰۰۰ تومان به ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان و قیمت ۲۰ شاخه‌ گل رز از ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.   علیان در خصوص قیمت گل در ایام مذهبی و ملی گفت: با توجه به کاهش تعداد تولیدکنندگان و افزایش تقاضای خرید گل در این ایام، قیمت گل ۳۰۰ تا  ۴۰۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.   وی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن روز مادر افزایش تقاضای خرید گل منجر به رونق بازار گل خواهد شد. در آستانه روز مادر با افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت گل مواجه خواهیم بود

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: افزایش پیدا هزار تومان روز مادر گل فروشی قیمت گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746317

دیگر خبرها

  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳