Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از العالم، «محمد العوضی» تنیسور نوجوان کویتی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی حرفه‌ای بین‌المللی زیر ۱۴ سال که به میزبانی دبی برگزار می‌شود، از حاضر شدن در مسابقه با بازیکن رژیم اشغالگر قدس انصراف داد.  

این اقدام باعث شد تا فعالان شبکه‌های اجتماعی از العوضی و اقدام او تشکر و تمجید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف السناد یکی از اعضای انجمن علمای خلیج فارس در توئیتی نوشت: قهرمان کویتی و خلیج فارس در همبستگی با مردم فلسطین و نفی تروریسم صهیونیستی عقب‌نشینی خود را اعلام کرده است.

تیم «قدس امانتی» در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: قهرمانی‌های کویت همچنان ادامه دارد و این قهرمانی‌ها در راه افتخار و جوانمردی است.

انجمن «جوانان برای بیت المقدس» در حساب کاربری خود در اینستاگرام اعلام کرد: عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس خیانت است. درود بر قهرمان ما.

برچسب‌ها تنیس کویت اینستاگرام رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس کویت اینستاگرام تنیس کویت اینستاگرام رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است

ایتنا - طی روزهای اخیر به دلیلی نامعلوم اپل آی دی برخی کاربران اپل از کار افتاده و آنها نمی توانند وارد حساب کاربری خود شوند.
به نظر می‌رسد اپل آی‌دی برخی از کاربران شرکت اپل از کار افتاده است. شب گذشته تعدادی از کاربران اپل در فضای آنلاین از اینکه از حساب کاربری اپل آی دی خود در تمام دستگاه هایشان بیرون انداخته شده اند، شکایت داشتند.

به گزارش ایتنا از مهر، هنگامیکه این کاربران سعی می کردند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، متوجه می شدند با وجود وارد کردن اطلاعات درست، حساب آنها قفل شده و آنها مجبور می شدند پسوردهایشان را دوباره بازنشانی کنند.

اپل هنوز درباره این رویداد اظهار نظری نکرده و در صفحه System Status آن نیز اشاره‌ای به مشکلات آن با اپل آی دی یا دیگر سیستم ها در ۲۴ ساعت اخیر نشده است. نشریه ورج پستی در شبکه اجتماعی ماستادون رصد کرده که فردی ادعا کرده بود تیم پشتیبانی اپل به او اعلام کرده گاهی اوقات به طور تصادفی برخی حساب های کاربری از لحاظ امنیتی ارتقا می یابند.

البته هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر اپل با این مشکل روبرو شده اند. هرچند به نظر می رسد این مشکل در جمعه شب به اوج رسیده، اما اخیرا گزارش های پراکنده ای درباره مشکلات مشابه منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • تشدید موج اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در دوسالانه هنر ونیز
  • حمایت از اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند