Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «سیدرضا صالحی‌امیری» رئیس کمیته ملی المپیک، امروز شنبه از اردوی تیم ملی کشتی بازدید کرد.

وی در جمع مسوولان فدراسیون کشتی و ملی‌پوشان این رشته گفت: کشتی سرآمد ورزش ما است و امروز برای تشکر در جمع شما حاضر شدیم. چه روی سکو بروید و چه نروید چیزی از ارزش‌های شما کم نمی‌شود. حسن یزدانی در المپیک توکیو همه ما را سکته داد اما بعد کاری کرد که المپیک فراموش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیر همیشه شیر است.

این مقام مسوول عنوان کرد: دیدار با آمریکا فراتر از بحث ورزشی است. از طریق وزارت امور خارجه مطلع شدم جمعیت کثیری از ایرانی‌ها برای تشویق تیم ایران به سالن می‌آیند. همیشه مشکلات هست اما جایگاه کشتی در تاریخ ایران زمین قابل چشم پوشی نیست.

وی گفت: ما و وزارت ورزش متعهد هستیم و هر چه می‌توانیم باید کمک کنیم، هیچ منتی هم نمی‌گذاریم. فلسفه حضور ما و وزارت ورزش حمایت از ۵۲ فدراسیون و در راس آن فدراسیون کشتی است. علیرضا دبیر همه تلاش و جوش و خروشی که دارد برای ارتقای کشتی است.

سپس «علیرضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی هم گفت: مرحله اول انتخابی تیم ملی در حال برگزاری است. مسابقات صربستان هم جهانی است و هم در رنکینگ است. با تدبیر سرمربیان، اقدامات را برای حضور خوب در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی پیش می‌بریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون کشتی علیرضا دبیر سید رضا صالحی امیری علیرضا دبیر فدراسیون کشتی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟

حسن یزدانی با تصمیم فدراسیون کشتی، بدون انجام دیدار انتخابی به المپیک پاریس می‌رود.

طرفداری | دیوید تیلور با انجام مسابقات انتخابی از رسیدن به المپیک بازماند اما حسن یزدانی بدون انجام مسابقه قرار است نماینده ایران باشد.

دیوید تیلور در مسابقات انتخابی المپیک، برابر آرون بروکس پدیده کشتی آمریکا شکست خورد تا به پاریس نرسد. اتفاقی که کشتی جهان را در شوک فرو برد و البته بروکس هم با شایستگی سهمیه المپیک را کسب کرد.

کامران قاسم‌پور برای المپیک خودش را به وزن ۸۶ کیلوگرم رساند تا بین او و یزدانی یک نفر به پاریس برود اما فدراسیون کشتی اعلام کرد حسن یزدانی مستقیم به المپیک می‌رود و دیگر بعید است این تصمیم عوض شود.

ظاهرا فدراسیون کشتی با این تصمیم خواسته به حسن یزدانی و عناوین او احترام بگذارد اما سوال این است که چرا فدراسیون کشتی آمریکا چنین دیدی در مورد تیلور نداشت و چرخه انتخابی را به درست‌ترین شکل ممکن انجام داد؟

به هر روی باید دید حسن یزدانی این‌بار برابر بروکس چه نتیجه‌ای کسب می‌کند و می‌تواند قهرمان المپیک پاریس شود یا خیر.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟