Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال با حضور هشت بازیکن و سه دروازه‌بان برگزار شد، نفراتی که تست کرونای‌شان منفی اعلام شده بود. در این تمرین بازیکنانی چون رشید مظاهری، محمدجواد به‌آفرین، زبیر نیک‌نفس، محمد دانشگر، متین کریم‌زاده، امیرعلی صادقی و… حضور داشتند.

محمدرضا آزادی مهاجم استقلال که کرونا نداشت امروز برای مشخص شدن وضعیتش به باشگاه استقلال رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن پس از خروج از باشگاه اعلام کرد قصدی برای جدایی از استقلال ندارد و می‌خواهد در این تیم بماند.

به‌خلاف اظهارات آزادی، فرهاد مجیدی این بازیکن را در لیست خروج قرار داده و اعلام کرده است حق حضور در تمرینات را ندارد. فردین رابط بازیکن جوان استقلال نیز دیگر بازیکنی است که با تصمیم مجیدی باید تیم آینده خود را مشخص کند.

رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال هم از کادر فنی این تیم درخواست جدایی کرده است، ولی به‌دلیل اختلاف بر سر فسخ قرارداد یا پیوستنش به تیم‌های دیگر هنوز نتوانسته است جدا شود و همچنان در تمرینات شرکت می‌کند تا تکلیفش مشخص شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی به شکلی گسترده پخش شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!