Web Analytics Made Easy - Statcounter

کودک ۸ ساله‌ای با اهدا هدیه تولد خود زمینه آزادی ۲ زندانی جرایم مالی غیر عمد و زمینه آزادی ۲ زندانی و جهادی شدن یک زندانی دیگر در استان فارس را فراهم کرد.   خبرگزاری میزان - منصور تقی زاده سروستانی اظهار کرد: در اقدامی خداپسندانه کودک ۸ ساله‌ای از بخش جویم شهرستان لارستان در استان فارس با اهدا هدیه تولد خود زمینه آزادی ۲ زندانی جرائم مالی غیر عمد را فراهم کرد؛ و زمینه آزادی ۲ زندانی و جهادی شدن یک زندانی دیگر را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس دادگاه عمومی بخش جویم  این اقدام شایسته و خداپسندانه کودک ۸ ساله را الگو برداری از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) در انفاق اموال خواند و بیان کرد: با اقدام این خیر ۸ ساله علاوه بر آزادی دو زندانی جرایم غیر عمد یک زندانی نیز با ارائه تسهیلات قانونی به صورت جهادی دوران محکومیت را سپری خواهد کرد.   وی با بیان اینکه در راستای تأکید مسئولان عالی قوه‌قضاییه و رئیس کل دادگستری استان فارس مبنی بر حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد پیش از این نیز اقدامات ویژه‌ای در این خصوص انجام شده است، گفت: علاوه بر بازدید‌های هدفمند از زندان و فراهم آوردن شرایط آزادی برخی از محکومان مالی و جرائم غیرعمد با استفاده از تأسیسات ارفاقی، بسته‌های حمایتی معیشتی نیز با کمک خیرین در اختیار خانواده زندانیان قرار گرفته است.    گفتنی است، این دختر نوجوان که سال گذشته پدر خود را از دست داده است. این اقدام را با هدف آرامش روح پدر و ترویج اقدامات خیرخواهانه و کمک به نیازمندان انجام داده است.   انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری شیراز آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری شیراز آزادی زندانیان جرائم غیرعمد زمینه آزادی ۲ زندانی کودک ۸ ساله استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مساله در غزه فراهم است

وزیر امور خارجه گفت: اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها به وعده خود عمل کرده و به آنها پایبند باشند زمینه برای یک آتش‌بس پایدار و حل مساله در غزه فراهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیر عبداللهیان امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در حاشیه نشست هیئت دولت در مورد آتش بس در غزه اظهار کرد: تصور می‌کنیم اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها به وعده خود عمل کنند و پایبند باشند همه چیز برای یک آتش بس پایدار و حل مساله در این منطقه فراهم است.

وی افزود: به طور طبیعی نتانیاهو و افراد افراطی تلاش خود را برای تداوم جنگ به کار می‌برند زیرا آتش‌بس می‌تواند به معنای بحران جدید برای آنها باشد.

تکمیل میشود…

کد خبر 751674

دیگر خبرها

  • مقدمات ملی شدن صنعت نشر فراهم است
  • مقدمات ملی شدن صنعت نشر فراهم شده است
  • اسماعیلی: مقدمات ملی شدن صنعت نشر فراهم است
  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مسئله در غزه فراهم است
  • زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مساله در غزه فراهم است
  • امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مسأله در غزه فراهم است
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر