Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیروی زمینی سپاه برای کمک و خدمت‌رسانی به سیل زدگان جنوب استان کرمان در منطقه سیل‌زده رودبار جنوب استان کرمان مستقر شد .

روح‌الله سلیمانی مسئول بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از آغاز به‌کار این بیمارستان در مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: بیمارستان سیار تخصصی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی وابسته به بهداری نیروی زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ظرفیت این بیمارستان را ۶۴ تخت عنوان کرد گفت: این بیمارستان سیار قابلیت ارتقا به ۱۲۸ تخت را داشته و مجهز به بخش‌های تخصصی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل، بخش‌های بستری و … است .

مسئول بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیروی زمینی سپاه با استعداد نیروی انسانی ۱۲۰ نفر در منطقه سیل‌زده رودبار جنوب مستقر شده گفت: از ۱۲۰ نفر نیروی انسانی این بیمارستان، ۳۰ نفر پزشک متخصص و فوق تخصص در بخش‌های مختلف هستند که به این منطقه اعزام شدند .

وی با اشاره به اینکه پزشکان متخصص مختلفی از قلب، داخلی، اطفال، زنان، چشم و … در این بیمارستان حضور دارند افزود: تقریباً پزشکانی از همه رشته‌ها با تجهیزات لازم از جمله دستگاه‌ سنوگرافی، رادیولوژی و اکو در این بیمارستان مستقر است . اختصاصی تسنیم| برنامه دولت برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی/ رئیس‌جمهور: به‌دنبال این هستیم که تولید در حوزه کشاورزی با قرارداد انجام شود‌ + فیلم۵ دستور مهم رئیس جمهور برای سیل‌زدگان کرمانی/ تا ۱۰ روز آینده لوازم خانه و احشام مردم تامین می‌شود/ در کنار مردم خواهیم بودحضور رئیس جمهور در بین مردم سیل‌زده جنوب استان کرمان به روایت تصویر

سلیمانی عنوان کرد: ویزیت بیماران و توزیع دارو به صورت رایگان انجام می‌شود و تا زمانی که نیاز باشد در منطقه سیل‌زده مستقر هستیم و به مردم سیل‌زده در زمینه‌های بهداشتی و پزشکی خدمت‌رسانی انجام می‌شود .

به گزارش تسنیم، بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیروی زمینی سپاه شامل ۱۳ دستگاه خودرو مجهز به اتاق عمل، بستری، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و سیستم‌های پشتیبانی به همراه ۱۲۰ نفر کادر درمانی از جمله ۳۰ پزشک متخصص است .

انتهای پیام/۵۱۱/ش

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیل استان کرمان استان کرمان سیل سیل زده جنوب استان کرمان سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار قصرقند گفت با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستا‌ها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورتی پرواز توسط بالگرد‌های جمعیت هلال احمر استان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است..
هاشم زهی افزود: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیرو‌های امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان