Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رییس هیات استان با بیان این که فوتبال خوزستان دنبال شکوفایی مجدد است نه تغییرات درخواستی، گفت:

عبدالکاظم طالقانی در نشست خبری خود در سفر یک روزه به شهرستان رامهرمز در پاسخ به این سوال که درست است برخی از مسئولان سیاسی شهرستان جهت تغییر رئیس هیات فوتبال این شهرستان درخواست داشته اند، اظهارکرد: بله این حرف شما را تائید می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از مسئولان سیاسی شهرستان پس از ورود به عرصه خدمت، در اولین مطالبه گری به دنبال تغییر آقای دهقان رئیس فعال و زحمتکش شهرستان رامهرمز بودند و جلسات متعددی با بنده برگزار کردند که در پاسخ به آنها عرض کردم رییس هیات فوتبال شهرستان بسیار فعال و عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته و شاید اطلاعات شما در این زمینه کافی نبوده است و اگر بخواهم تغییری ایجاد کنم به انتخاب خودم ایراد وارد می گردد چون ما با شناخت و حساسیت خاصی روسای  شهرستان ها را انتخاب کرده ایم.

به گزارش ایسنا، وی گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال موجود است و هیات های فوتبال کاملا مستقل و دارای مجمع و هیات رئیسه هستند ولی اگر حکم حکومتی وجود داشته باشد و این موضوع  قابل مذاکره است، البته به شرطی که دلایل قانع کننده ای برای آن  وجود داشته باشد. به هر حال فوتبال خوزستان دنبال شکوفایی مجدد است، نه تغییرات درخواستی.

طالقانی همچنین افزود: هیات فوتبال شهرستان رامهرمز از جمله معدود شهرستان هایی است که لیگ های دسته اول، دوم و همچنین جام حذفی و بازی های پیشکسوتان را برگزار می کند و فعالیت این هیات بسیار قابل دفاع و کاملا روشن است و آقای دهقانی مدیری بسیار فعال است و بنده وظیفه دارم از افراد کارآمد و متعهد در فوتبال خوزستان حمایت کنم و این را در عمل نشان داده ام و قطعا تا روزی که در فوتبال استان هستم نیز از این رویه دست نخواهم کشید.

رییس هیات فوتبال خوزستان در خصوص کمک دولت به باشگاه ها نیز گفت: چون ورزش ما آماتور است، دولت باید به باشگاه ها کمک کند و در قانون ارزش افزوده (همان ۹٪) نیز حدود یک درصد باید در ورزش سرمایه گزاری شود ولی بنده به عنوان خادم فوتبال استان در چهار سالی که این قانون وضع شده، ثمره ای از آن را برای فوتبال خوزستان ندیده ام و شاید کارهایی هم انجام شده و من از آن اطلاعی ندارم و نمی توانم به ضرس قاطع نظری در این خصوص بدهم. این پول به صورت مالیات از مردم گرفته می شود و باید برای پر کردن اوقات  فراغت، پویایی و شادابی همین مردم و همچنین توسعه اماکن و زیرساخت های ورزشی از آن هزینه گردد. امیدواریم این دولت محترم نگاه ویژه ای به این امر داشته باشد.

وی با بیان این که تیم فرهنگ رامهرمز با قدمت طولانی در فوتبال استان است، ادامه داد: این تیم با معرفی بازیکنانی همچون مرحوم حسین کمایی، افشین کمایی، عبدالله ویسی، عادل کلاه کج و ... درگیر مشکلات عدیده مالی است و شما چگونه می توانید به این قبیل باشگاه ها کمک کنید.

طالقانی عنوان کرد: کمک های مالی و همچنین توسعه امکانات در حیطه وظایف هیات فوتبال نیست و دولت باید در این زمینه کمک های لازم را انجام دهد. وظیفه هیات هماهنگی، برنامه ریزی و برگزاری مسابقات و همچنین تعامل با سازمان لیگ در خصوص برگزاری مسابقات کشوری و ... است.

وی گفت: اکنون تیم استقلال ملاثانی در کنار نیروگاه رامین از کمک های این  نیروگاه محروم است و این تیم مظلوم تنها دلخوشی شهرستان ویس و ملاثانی است و صنعت آبادان در منطقه آزاد اروند و همچنین نفت مسجدسلیمان در کنار شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان؛. تنها دلخوشی مردم این شهرهای فوتبالی همین تیم های فوتبال است و ان شاءالله  دولت با دید مثبت بتواند زمینه لازم  را برای کمک به باشگاه های بی بضاعت در دستور کار خود قرار دهد.

رییس هیات فوتبال خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا سهمیه نوید دانه رامهرمز به اندیمشک انتقال یافت، عنوان کرد: این سهمیه متعلق به استان خوزستان بود و این که شما زحمت کشیدید در آن بحثی ‌وجود ندارد. ما چندین جلسه با مالکان و وارثان این باشگاه داشتیم اما آن ها زیر بار تیمداری نرفتند و طبق آیین نامه نیز تیم یادآوران دو کوهه اندیمشک نایب قهرمان لیگ استان را به سازمان لیگ جهت حضور در لیگ دسته سوم فوتبال کشور معرفی کردیم.

وی در خصوص هزینه ورودی تیم ها در مسابقات استانی و کشوری نیز بیان کرد: تمام هزینه ورودی تیم ها در مسابقات فوتبال استان صرف دستمزد داوران، ناظران و عوامل اجرایی مسابقات می  شود و ریالی اضافه تر گرفته نمی شود، ضمنا دستمزد کسانی که درگیر برگزاری مسابقات هستند از قبیل واحدهای نقل و انتقالات، کمیته مسابقات و ... از این ورودی ها نیست و خودمان آن را تامین می کنیم. در خصوص هزینه ورودی مسابقات کشوری نیز تمام مبلغ ورودی به حساب سازمان لیگ فوتبال ایران واریز می شود و هیچ مبلغی از آن به هیات فوتبال استان تعلق نمی گیرد.

طالقانی درخصوص وضعیت داوران نیز گفت: ما هم اکنون در حال برگزاری ۱۷ لیگ در استان هستیم و از این حیث در کشور رکورددار هستیم و با کمبود داور مواجه هستیم، البته طرح هایی در زمینه استعدادیابی و همچنین برگزاری رایگان کلاس های داوری در شهرستان های کم بضاعت و محروم داریم.

وی بیان کرد: به جرات می توانم بگویم سطح لیگ های ما از برخی لیگ های کشوری بالاتر است و داوران جوان استان مدوام دنبال ابلاغ های کشوری نباشند و سعی کنند از طریق قضاوت و عملکرد خود در لیگ های استان کیفیت خود را به نمایش بگذارند و مطمئن باشند دیده خواهند شد. ما در این مسیر از این قشر با شرف و زحمتکش حمایت خواهیم کرد.

رییس هیات فوتبال خوزستان درباه حق رشد بازیکنان نیز عنوان کرد: حق رشد در قانون آمده و این امر قابل پیگیری است و اگر باشگاهی با پیگیری حق رشد نتیجه ای نگرفت، می تواند از طریق هیات فوتبال پیگیر این مسئله باشد تا نتیجه لازم حاصل گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال فوتبال خوزستان فوتبال استان باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس نیمه‌دوم تقابل قرمزها با سپاهان در ورزشگاه آزادی را با آتش‌بازی گرم و پرحرارت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند.

در شروع نیمه‌دوم این تقابل که بدون‌گل دنبال می‌شود، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی با استفاده از مواد دودزا و همچنین پرچم قرمزرنگ مخصوص‌شان آتش‌بازی به‌راه انداختند و جو زیبایی را در ورزشگاه آزادی برپا کردند.

این تقابل در نیمه‌اول بدون‌گل به پایان رسید و در نیمه‌دوم جذاب‌تر و حساس‌تر دنبال خواهد شد؛ پرسپولیس درصورت پیروزی مقابل سپاهان می‌تواند پس از چند هفته صدر جدول را از استقلال پس بگیرد و سپاهان هم به‌دنبال این است تا با دست‌پر به اصفهان برگردد.

کد خبر 749870

دیگر خبرها

  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!