Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، طی روزهای اخیر با توجه به بارش برف و افزایش سرعت باد کولاک و بوران کوهرنگ را در برگرفت و مسیر ۱۵۰ روستا و سه گردنه مهم در این شهرستان مسدود شد.

در این زمان مادر ۲۸ ساله سرآقا سیدی درد زایمانش آغاز شد که تیم‌های امدادی و پزشکی با تلاش راهداران، خود را برای کمک به این مادر باردار به منطقه رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بوران شدید و عدم امکان پرواز بالگرد هلال احمر در چهارمحال و بختیاری، یک فروند بالگرد از لرستان به منطقه اعزام شد.

که با تلاش چند ساعته مادر باردار به بیمارستان لرستان منتقل و نوزاد دختر که فرزند پنجم این مادر است به دنیا آمد که به عنوان «دختر برفی» شهرت یافت.

این زایمان بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای دولت هزینه در بر داشته است.

کد خبر 651957 برچسب‌ها نوزاد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد

در این مراسم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هم اکنون ۷۱۵ ماما در مراکز درمانی و بهداشتی استان همدان فعالیت می‌کنند که امسال ۴ نفر از آنها به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده اند.

رسول سلیمی گفت: در استان همدان با تلاش‌های انجام شده به ۶۰ درصد غربالگری پیش از بارداری و تولید نوزادان رسیده ایم که با تلاش ماما‌ها و آگاهی بخشی به جامعه باید به غربالگری کامل برسیم.

او همچنین گفت: با تلاش ماما‌ها و مشاوره آنها به ۷ هزار نفر در یک سال گذشته توانستیم جلوی سقط جنین ۵۴۰ نوزاد را بگیریم و ماما‌ها در آگاهی والدین از فرزندآوری و تکامل نوزاد نقش کلیدی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • فیلم/ جشن تولد نمادین دختر کاپشن صورتی
  • ثبت ۱۲۵۳ تولد نوزاد در خراسان جنوبی
  • بازسازی صحنه درگیری مزاحمین نوامیس در محله نازی آباد (عکس)
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش