Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفانو پیولی در 18 رویارویی مقابل ماسیمیلیانو الگری نتوانسته پیروز شود

استفانو پیولی به بازگشت سریع فیکایو توموری امیدوار است و معتقد است باشگاه میلان، استراتژی‌های نقل و انتقالاتی‌اش را برای یک یا دو بازی عوض نمی‌کند.

طرفداری | در هفته بیست و سوم رقابت‌های سری آ، فردا شب ساعت 23:15 به وقت تهران، میلان در استادیوم سن سیرو میزبان  یوونتوس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گل ایتالیا، استفانو پیولی سرمربی روسونری در کنفرانس خبری پیش از بازی با یوونتوس، پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد. 

رویارویی با یوونتوس:

مشخصا جایگاه ما در جدول خوب است اما یوونتوس که در حال حاضر فرم بسیار خوبی دارد، می‌خواهد به رده‌های بالاتر برسد. یک نمایش معمولی در این بازی کافی نخواهد بود. باید عملکردی سطح بالا داشته باشیم و توانایی ارائه چنین عملکردی را داریم. بازی مرگ و زندگی؟ این اصطلاحات مال شما خبرنگاران است. بازی با یوونتوس مهم است اما تعیین‌کننده نیست. یوونتوس قدرت بالایی از خودش نشان داده و آن‌ها مدت‌هاست که شکست نخورده‌اند. پیروزی مقابل یووه می‌تواند در جایگاه ما در جدول بسیار مهم باشد. حضور کوادرادو در پست وینگر؟ نمی‌دانم الگری چه انتخاب‌هایی خواهد داشت اما ما استراتژی خودمان را داریم. 18 بازی بدون برد مقابل الگری؟ نباید خیلی به گذشته نگاه کنیم. گذشته مهم نیست، این بازی فرداست که مهم است. سعی می‌کنم هر چه سریع‌تر این رکورد منفی را از بین ببرم.

بازگشت مصدومان و فرم براهیم دیاز: 

کالابریا، بن ناصر و رومانیولی بازگشته‌اند. بازگشت این سه نفر خبر بسیار خوبی برای ماست، اگرچه بن ناصر فقط امروز صبح با تیم تمرین کرده است. هر سه نفر در دسترس هستند. ما برای این بازی آماده هستیم و زلاتان هم فرم خوبی دارد. ابراهیموویچ به عنوان مهاجم دوم و زوج ژیرو؟ از ابتدای بازی این کار را نمی‌کنیم چون ترکیب در دسترس ما تعادل خوبی دارد. در نیمه دوم بازی، استفاده از زلاتان و ژیرو می‌تواند یک راه‌حل باشد. براهیم دیاز؟ اخیرا او در بهترین فرمش نبود اما حالا وضعیتش بهتر شده و شبیه همان بازیکن اول فصل شده است. حرکات براهیم دیاز در بازی‌های اخیر، تعیین‌کننده بوده و البته مشخصا ما از بازیکنانی با کیفیت دیاز، انتظار بیش‌تری داریم.

درباره تونالی، مسیاس و تئو هرناندز: 

تونالی بازیکن مهمی است. او جوان است و هم‌چنان می‌توان پیشرفت کند. تونالی کاپیتان آینده میلان است؟ بازیکنان زیادی دارم که به تیم متعهد هستند اما مسئله مهم این است که ما یک تیم متحد داریم. مسیاس به عنوان هافبک پشت‌ مهاجم؟ او می‌تواند آن‌جا بازی کند اما بیش‌تر سمت راست راحت است. با این حال مسیاس می‌تواند هافبک هجومی هم باشد. صحبت‌های تئو هرناندز در این باره که من بهترین سرمربی او بوده‌ام؟ وظیفه هر سرمربی، بهبود عملکرد بازیکنانی است که در اختیار دارد، به خصوص بازیکنان جوان‌تر. جوانان به توصیه‌هایی برای پیشرفت بیش‌تر نیاز دارند. من به بازیکنانم اجازه می‌دهم بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. سپس رابطه خوبی شکل می‌گیرد و بازیکن برای کسب نتیجه تیم، تمام توانش را به کار می‌گیرد.

رویارویی با اینتر پس از مسابقه با یوونتوس: 

توانایی‌های ذهنی و فنی بالایی داریم. میلان تیمی است که با قدرت، انرژی و خوش‌بینی زیادی بازی می‌کند و البته می‌دانیم هر مسابقه شرایط خودش را دارد. طبیعی است که مشکلاتی بر سر راه‌مان باشد اما اگر مثل یک تیم بازی کنیم، می‌توانیم این مشکلات را از پیش رو برداریم. 

احتمال جذب مدافع و فعالیت‌های نقل و انتقالاتی: 

میلان یک پروژه میان-بلند مدت دارد. یک مسابقه برای تغییر برنامه‌ها و استراتژی‌هایمان کافی نیست. اگر فرصت تقویت ترکیب تیم را داشته باشیم، از آن استفاده می‌کنیم اما الان فقط روی بازی با یوونتوس متمرکز هستیم. مشخص است که خیلی از باشگاه‌ها در حال حاضر با مشکلات حاصل از همه‌گیری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند اما ما نیز در ترکیب‌مان، بازیکنانی جوان و مستعد به همراه بازیکنانی باتجربه در اختیار داریم. ایده‌های ما مشخص است.  بازار نقل و انتقالات فقط به ما بستگی ندارد. مصدومیت توموری کمی برای ما مشکل‌ساز شد اما او به زودی بر می‌گردد.

قضاوت مارکو دی بلو:

اتفاقات بازی با اسپتزیا نباید تکرار شود. بازی فردا، یک مسابقه دیگر است و 0-0 شروع می‌شود. داور بازی فردا تمام تلاشش را می‌کند تا بهترین قضاوت ممکن را داشته باشد. دی بلو سعی می‌کند با جدیت بالا، شفافیت و مهارت خود، قضاوت خوبی داشته باشد.  

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رادوشوویچ از پرسپولیس شکایت کرد کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سعید عزت اللهی: وقتی نوجوان بودم بازی های الغرافه را دنبال می کردم احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین در صورت جراحی کردن مارسلو ۳ جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت

بازار سرمایه با توجه به افت ارزش معاملات فعلا در وضعیت رکودی به سر می برد و در این روز ها رشد خاصی را تجربه نمی کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام اولین روز کاری هفته را کاملا متعادل آغاز کرد، به طوری که به نظر می رسد فعلا نه انگیزه ای برای صعود دارد و نه آنقدر فروشنده در بازار حضور دارند تا بتوانند شاخص کل را منفی کنند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی جرئی به  2 میلیون و 304 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 1400 واحدی به ارتفاع 765 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «شپنا» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «شگویا» و «تجلی» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «کاما» و «خزامیا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «کرمان» و «کرومیت» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 8 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 5 هزار میلیارد و 100 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 51 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

دیگر نکته ای که در معاملات امروز بازار سرمایه به چشم می خورد، بازگشایی منفی صندوق های طلا با توجه به افت نرخ ارز در بازار غیر رسمی و همچنین نزول انس جهانی بود.

در بازار امروز 163 نماد در محدوده مثبت و 266 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 160 نماد در محدوده مثبت و 180 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد