Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: روستاییان نسبت به مقاوم سازی منازل خود اقدام کنند.

بدلی امروز ۲ بهمن در حاشیه بازدید استاندار از روستای بزرگ آباد ارومیه در جمع مردم روستا افزود: باتوجه به اینکه استان در منطقه زلزله خیز قرار دارد، ضروری است روستاییان نسبتا به نوسازی و بازسازی منازل خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰واحد مسکونی در روستای بزرگ آباد نیازمند مقاوم سازی هستند، یاد آور شد: دولت برای هر واحد مسکونی روستایی تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰میلیون تومانی و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می کند.

بدلی با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیارد و ۸۵۰میلیون تومان در روستای بزرگ آباد صرف اجرای عملیات طرح هادی شده است، اظهار کرد: تا سال آینده در کل روستای بزرگ آباد طرح هادی اجرا می شود که برای اتمام آن نیازمند یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان اعتبار هستیم.

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: تمامی واحد های مسکونی روستای بزرگ آباد ارومیه سند دار شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مقاوم سازی منازل روستایی روستای بزرگ آباد آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنج شنبه در بازدید روند احداث پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان ضمن بیان اینکه با حضور رئیس جمهور یک هزار و ۱۵۷ قطعه زمین رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت، ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن در دیگر شهرهای استان سمنان نیز در دست پیگیری است.

وی ضمن بیان اینکه تعداد ۷۴۰ واحد مسکونی خودساز و انبوه سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای شهر سمنان در حال اجرا است، افزود: این طرح با پیشرفت ۶۵ درصدی همراه است.

استاندار سمنان سرعت انجام پروژه‌های مسکن سازی را مطلوب خواند و ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن برای شهرک روزیه سمنان یکی از پروژه‌هایی که کار اجرایی آن با کیفیت و سرعت پیش می‌رود.

هاشمی ضمن بیان اینکه برای این شهرک خدمات برق و آب به صورت کامل در اختیار متقاضیان قرار گرفت، در ادامه تصریح کرد: گازرسانی توسط پیمانکار از ورودی در حال انجام است.

وی افزود: سایت ۲۰۵ هکتاری کمربندی سمنان نیز با اولویت تخصیص زمین برای جوانی جمعیت و افراد واجد شرایط در دستور کار اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

کد خبر 6095087

دیگر خبرها

  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین