Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپاهان در مورد بازی مقابل مس رفسنجان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان گفت: یک نیمه اول بسیار بد داشتیم. با وجود اینکه دقیقه یک گل زدیم و باید شرایط‌مان بهتر می‌شد و با اعتماد به نفس بازی می‌کردیم، نمی‌دانم چرا نیمه اول را اینگونه از دست دادیم.

وی افزود: روی اشتباهات خیلی بچه‌گانه‌ به حریف موقعیت دادیم و خیلی هم نتوانستیم موقعیت‌سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم به نسبت بهتر بودیم، اما آن بازی که همیشه از ما انتظار می‌رفت، نبود. باید به تیم مس تبریک گفت، آنها لیاقت بردن و کسب سه امتیاز را داشتند. خیلی خوب بازی کردند و با تمام وجود برای تیم‌شان جنگیندند. بازی خوبی انجام ندادیم که بخواهم اینجا دفاع کنم و باید این واقعیت را بگویم که خودم، کادر فنی، مدیریت و بازیکنان بابت باخت‌های اخیر واقعاً ناراحت هستیم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: آمدم اینجا که به تیمم کمک کنم، اما شرایط خوب خیلی پیش نمی‌رود. از سال گذشته تا الان سعی کردیم برنامه‌ریزی بهتر و سازماندهی خوب باشد و کارهای تمرینی، روحی، روانی و آنالیز و … را خیلی دقیق انجام می‌دهیم، اما آن بازدهی که باید باشد حاصل نشده است. باید بهتر از این باشیم و شرمنده هواداران هستیم. در سپاهان بازی کردن و مربی بودن، لیاقت می‌خواهد و باید واقعاً برای آن تلاش کرد، از جان مایه گذاشت. در این چند روز تعطیلی تصمیماتی می‌گیریم که به صلاح باشگاه و تیم باشد تا هواداران را بیش از این ناراحت نکنیم.

نویدکیا در خصوص شرایط تیم مس رفسنجان گفت: مس از سال گذشته خیلی مثبت و خوب جلو می‌رود. تیم خوبی هستند و ساختار خوبی دارند. کادرفنی این تیم خیلی خوب برای تیم و حضور در مسابقات برنامه‌ریزی کرده است. امروز هم حق آنها برد بود و خیلی بهتر از ما بازی کردند. خوب ما را آنالیز و سعی کردند از شرایط بازی استفاده کنند. ما بیش از اندازه ضعیف عمل کردیم.

وی با اشاره به تیم خودش و عملکرد بازیکنانش افزود: جدا از بحث مس رفسنجان، باید بگویم، بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را برای تیم می‌کنند. دلم می‌خواهد از صمیم قلب به هواداران بگویم، اینجا هر اتفاقی رخ می‌دهد، مسئولیتش با من است. بازیکنان، بازی‌ای را انجام می‌دهند که من می‌خواهم و آن کارآیی را از خود نشان می‌دهند که مسئولیتش با من است. اگر هر بحثی در مورد سپاهان هست، هواداران درباره من صحبت کنند. بازیکنان تمام تلاش خود را برای تیم کرده‌اند و در ادامه هم تلاش می‌کنند. تا الان هم عالی کار کرده‌اند، اما این بازی دور از انتظار بود و بازی بدی انجام دادیم.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محرم نویدکیا سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال محرم نویدکیا مس رفسنجان برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!

در ادامه دیدارهای روز سوم از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، تیم فوتبال لیورپول پذیرای تاتنهام بود و در پایان این بازی موفق شد میهمان لندنی‌اش را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

محمد صلاح در دقیقه 16 و اندی رابرتسون در دقیقه 45 گل‌های لیورپول در نیمه نخست را به ثمر رساندند و این اتفاق در نیمه دوم توسط کودی خاکپو در دقیقه 50 و هاروی الیوت در دقیقه 59 تکرار شد. تاتنهام در اواخر مسابقه دو تا از گل‌های خورده را توسط ریچارلیسون در دقیقه 72 و سون هئونگ مین در دقیقه 77 جبران کرد، اما این برای فرار شاگردان آنگه پوستکوغلو از شکست کافی نبود.

به این ترتیب بیست‌و‌سومین پیروزی لیورپول در این فصل لیگ برتر جزیره ثبت شد و این تیم با 78 امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد تا حداقل همچنان روی کاغذ برای قهرمانی شانس داشته باشد. تاتنهام اما با قبول یازدهمین شکستش فرصت خوبی را که برای کاهش فاصله‌اش با استون‌ویلای رده چهارمی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشت، از دست داد. تاتنهام اکنون با وجود یک بازی کمتر نسبت به استون‌ویلا هفت امتیاز کمتر دارد و یک پیروزی دیگر برای استون‌ویلا، جبران این فاصله را غیرممکن خواهد کرد، ضمن اینکه بازی معوقه تاتنهامی‌ها مقابل منچسترسیتی است که برای قهرمان شدن در لیگ برتر به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

شرح گل‌ها 

دقیقه 16 | لیورپول 1-0 تاتنهام؛ محمد صلاح: قرمزها با شایستگی تمام به گل اول دست یافتند. ارسال زیبای کودی خاکپو با ضربه سر محمد صلاح به تور دروازه ویکاریو چسبید. ستاره مصری خوشحالی چندانی به نمایش نگذاشت. 

دقیقه 45 | لیورپول 2-0 تاتنهام؛ اندی رابرتسون: اسپرز خوش‌شانس است که ویکاریو را دارد اما او به تنهایی کافی نیست. روی کار تیمی بازیکنان لیورپول، پاس کوتاه رابرتسون به صلاح رسید تا او ویکاریو را به واکنش وادار کند. سنگربان ایتالیایی شوت صلاح را برگشت داد اما رابرتسون به سرعت خودش را به مقابل دروازه رساند و در یک قدمی گل دوم را به ثمر رساند. 

دقیقه 50 | لیورپول 3-0 تاتنهام؛ کودی خاکپو: روی بازی کابوس‌وار امرسون رویال، امرسون رایال توپ را به داخل محوطه سانتر کرد. کودی خاکپو که یکی از بهترین بازی‌هایش را به نمایش گذاشته است، با یک ضربه سر استادانه اختلاف را به سه گل افزایش داد. 

دقیقه 60 | لیورپول 4-0 تاتنهام؛ هاروی الیوت: یک سوپر گل به تمام معنا از سوی هافبک انگلیسی! الیوت مانند آرین روبن در عرض حرکت کرد و با یک ضربه سهمگین و فوق‌العاده همه را شوکه کرد. 

دقیقه 73 | لیورپول 4-1 تاتنهام؛ ریچارلیسون: بلاخره اسپرز یک حمله تیمی خوب طراحی کرد. برنان جانسون با فرار خود، ریچارلیسون را مقابل دروازه صاحب توپ کرد تا مهاجم برزیلی با یک بغل پای ساده آلیسون را مغلوب کند. 

دقیقه 77 | لیورپول 4-2 تاتنهام؛ سون هیونگ مین: برای پنجمین بازی متوالی، سون دروازه لیورپول را باز کرد. کامبک در راه است؟ با همکاری اسکیپ و ریچارلیسون، مهاجم کره‌ای تاتنهام جلوتر از نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند. 

دقیقه 95 | گل آفساید لیورپول: محمد صلاح روی فرار داروین نونیز گل پنجم را به ثمر رساند اما پرچم کمک داور بالا بود. 

در آخرین بازی از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، فردا (دوشنبه) از ساعت 22:30 منچستریونایتد میهمان کریستال پالاس خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره، آرسنال با 83 امتیاز صدرنشین است، منچسترسیتی با 82 امتیاز و بازی کمتر در رده دوم قرار دارد و پس از آنهم لیورپول و استون‌ویلا به ترتیب با 78 و 67 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی