Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در دور نخست این مسابقات ۱۰ راس اسب‌ سه ساله نژاد ترکمن (maiden) به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "آدبیک"، زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب‌های "مهر بُد" و "آناشید ۲" به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که ویژه اسب‌های بیش از سه‌ سال نژاد دوخون کلاس ۶ بود و با حضور ۱۱ راس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد، اسب "کاسپین هج" اول شد و اسب‌های "کارا بیگ" و "فست" به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت در دور سوم روز دوم و پایانی هفته سیزدهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس ویژه اسب‌های سه ساله نژاد تروبرد - برنده بود که با شرکت ۶ راس اسب و به مسافت هزار متر برگزار شد و در پایان اسب "فوکوس دنسر" با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های "ریو شانی" و "ریو کاپری" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

 در دور چهارم که ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون کلاس یک بود، با شرکت هشت راس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد و اسب "اوسین بولت" سریع‌تر از خط پایان گذشت و اسب‌های "پرسپولیس" و "سایدن" به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.

رقابت در دور پنجم این مسابقات نیز میان اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون کلاس چهار بود که با شرکت ۱۰ راس اسب و به مسافت هزار و ۲۰۰ برگزار شد و در پایان اسب "سالار بندر" اول شد و  اسب‌های "زرین بندر" و "دل تیا" به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور ششم نیز که ویژه اسب‌های بیش از چهار سال نژاد تروبرد (maiden) بود، با شرکت هشت راس اسب به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد و اسب "ام آی اس" سریع‌تر از خط پایان گذشت و اول شد و اسب‌های "هج اکسل" و "آنیکس" به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.

رقابت در دور هفتم و پایانی روز دوم هفته سیزدهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس نیز میان هفت راس اسب‌ سه ساله نژاد دوخون (maiden) بود که به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با هم به رقابت پرداختند و در پایان اسب "کارا بای" اول شد و اسب‌های "میلی مامبو" و "سلوین" به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزار کنندگان روز دوم و پایانی هفته سیزدهم این مسابقات در پایان مبلغ سه میلیارد و ۹۸۴ میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم پرداخت کردند.

مسابقات اسبدوانی در شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن به‌عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، سال‌هاست که در قالب کورس بهاره و پاییزه با حضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس در ۲ شهرستان آق قلا و بندرترکمن این استان نیز برگزار می‌شود.

مطابق تقویم اعلامی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی قرار است مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس تا پایان اسفند ماه امسال برگزار شود.

برچسب‌ها گنبدکاووس سوارکاری گلستان فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سوارکاری گلستان گنبدکاووس سوارکاری گلستان فدراسیون سوارکاری ترتیب دوم و سوم شدند اول شد و اسب مسافت هزار اسب های بیش متر برگزار شد ویژه اسب هفته سیزدهم برگزار شد نژاد دوخون سال نژاد راس اسب سه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، تیم‌های صنعت مس کرمان و پیکان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید تجلی کرمان برگزار شد، صنعت مس کرمان به برتری ۳۰ بر ۲۶ دست یافت تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرده و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شود.

با این پیروزی تعداد امتیازات صنعت مس کرمان به  ۳۸ رسید تا اختلافش را با تیم دوم جدول به هفت امتیاز برسد.

پیکان نیز با این شکست با ۱۴ امتیاز همچنان در رتبه هشتم قرار دارد.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد