Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حمیدرضا بهاروند شنبه اظهار داشت: در پی اعلام حضور یکی از کلاهبرداران میلیاردی در شهرستان مسجدسلیمان ماموران پلیس کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار زیادی اسناد و مدارک مالی کشف شد، افزود: متهم در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی مبنی بر کلاهبرداری به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از ۴۰ نفر از شهروندان به بهانه وام خانگی و ۱۰ نفر نیز با وعده واگذاری زمین اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بهاروند تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در خرمشهر

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان خرمشهر حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ حجت‌اله سفیدپوست افزود: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو تعداد ۸۴۰ عدد اتو خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این ارتباط یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

متلاشی شدن باند سارقان منزل در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی چند فقره سرقت منزل در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ جواد مراونه افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف و رصد اطلاعاتی باند سه نفره سارقان منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات منسجم آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اندیمشک اعتراف کردند.

سارقان حرفه ای با ۹ فقره سرقت در دام پلیس ماهشهر

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت:‌ در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان ماهشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ فرشاد کاظمی افزود :ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ این شهرستان با کار تحقیقاتی و اقدامات پلیسی ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و طی ۲ عملیات جداگانه آنان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد : متهمان در بازجویی پلیس به ۹ فقره سرقت از جمله چهار فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و ۲ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی وسپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

برچسب‌ها خرمشهر مسجدسلیمان اندیمشک خوزستان کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر مسجدسلیمان اندیمشک خرمشهر مسجدسلیمان اندیمشک خوزستان کالای قاچاق انتظامی ماموران پلیس فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت هفت سال تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است، به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین دلیل از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 749220

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان