Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، روز شنبه در این گردهمایی در شیراز افزود: همدلی و همراهی مجموعه ارکان حاکمیتی و حکومتی در استان عامل شتاب بخشی و موتور محرکه پیشرفت و توسعه همه جانبه استان فارس است.
او ادامه داد: به لطف خدا و با محوریت نماینده ولی فقیه در فارس، شرایط خوبی از نظر همراهی و همدلی بین ائمه جمعه، مجموعه مدیریتی و نمایندگان مردم استان در مجلس حاکم است و باید بکوشیم با بهره گیری از این فضای وحدت، روز به روز روند کیفی و کمی خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات موجود شتاب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، انتخاب و انتصاب مدیران استانی و شهرستانی را بر پایه تعامل و همفکری مجموعه مدیریتی استان با ائمه جمعه دانست و بیان کرد: معتقدم در فضایی که بر اساس همدلی و همراهی شکل گرفته باشد زمینه خدمت بهتر و بیشتر به مردم ایجاد خواهد شد و مشکلات موجود در مسیر فعالیت‌ها نیز راحت تر حل و فصل می‌شود.
استاندار فارس، شاخص‌های عمده انتخاب و انتصاب مدیران استان را تقوا، پاکدستی، صداقت، امانت داری و داشتن روحیه جهادی و انقلابی دانست و افزود: وقتی که بحث تعامل مطرح می‌شود به معنای پذیرش بی چون و چرا و بی قید و شرط پیشنهادات و انتقادات از هیچ فرد و گروه خاصی نیست، اما در ساماندهی مجموعه مدیریتی استان از هر پیشنهاد دلسوزانه و خیرخواهانه استقبال می‌کنیم.
ایمانیه گفت: کوشش ما این است که با نگاهی واقع بینانه و کارشناسی همراه با تصمیم گیری بر پایه اطلاعات صحیح، نیازها و مشکلات مناطق مختلف، سهم اعتبارات و امکانات هر شهرستان به شکل عادلانه تعیین شده و تخصیص پیدا کند.
وی افزود: شرط در قله ماندن استان فارس که رهبر معظم انقلاب بیان کردند و همچنین به اوج رسیدن، انقلابی ماندن و حرکت در خط ولایت و کوشش بی وقفه و دلسوزانه در خدمت به مردم است.

پیشرفت مناسب تامین زمین برای اجرای طرح جهش ملی مسکن در فارس
استاندار فارس، همچنین با بیان اینکه تاکنون پیشرفت مناسبی در زمینه تامین زمین از طریق الحاق و تغییر کاربری ایجاد شده گفت: این روند همچنان ادامه دارد و امیدواریم تا پایان امسال زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح در سال نخست آن تامین شود.
دکتر ایمانیه، در حاشیه جلسه شورای مسکن استان، در خصوص خدمات رسانی به اراضی در نظر گرفته شده برای جهش ملی مسکن بیان کرد: مقرر شده که دستگاه‌های خدمات رسان اعتبار لازم برای ارائه خدمات در این زمین‌ها را برآورد کرده و جهت تامین این اعتبار در بودجه ۱۴۰۱ به استانداری ارائه دهند.
 وی ادامه داد: در شهر شیراز در زمینه تامین زمین برای این موضوع مشکلی وجود داشت که برای رفع این مشکل مقرر شد که علاوه بر زمین‌های تعیین شده در سطح شهر، بخش قابل توجهی از زمین‌های شهر صدرا هم به این امر اختصاص یابد.
او بیان کرد: همچنین مقرر شد که برای تامین زمین مورد نیاز در شهر صدرا موضوع الحاق اراضی ۴۹۰ هکتاری به شرق صدرا از طریق شورای عالی حفاظت محیط زیست، شورای عالی شهرسازی و معماری و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان پیگیری شود.
استاندار فارس گفت: همچنین شهرداری‌های استان نیز مکلف شده‌اند تا بر اساس قانون، ۳۰ درصد تخفیف عوارض برای ساخت مسکن در طرح جهش ملی را اجرایی کنند.
ایمانیه افزود: تسریع در روند صدور پروانه ساخت و تایید نقشه نیز بر عهده سازمان نظام مهندسی و شهرداری گذاشته شده است‌.


لزوم بازنگری در تخصیص سهم آب شهرستان‌های فارس از سدهای استان

استاندار فارس در دیدار با وزیر نیرو، هم خواستار بازنگری در تخصیص سهم آب آشامیدنی شهرستان‌های این استان از محل سدهای فارس شد.
دکتر ایمانیه در دیدار با وزیر نیرو در تهران، با اشاره به بروز خشکسالی‌های متعدد و طولانی مدت در فارس و قرار گرفتن این استان در زمره استان‌های دارای وضعیت بحران آبی افزود: مبنای تخصیص حق آبه برخی از سدها در استان بر اساس نیازهای واقعی برخی از سدهای شهرستان‌های حوضه آبریز سد نبوده و دارای اشکالاتی است که بر همین اساس خواستار در اولویت قرار گرفتن بازنگری در این سهم از سوی وزارت نیرو هستیم.
 وی ادامه داد: بر اساس اقدامات کارشناسی انجام گرفته از سوی دستگاه‌های متولی، انتقال آب از سد نرگسی، تنها راه موجود برای احیای تالاب پریشان در استان فارس است.
او اظهار داشت: با توجه به اهمیت اکولوژیک و حساسیت اکوسیستم و تنوع زیستی تالاب پریشان و از آنجا که دریاچه پریشان از دریاچه‌های آب شیرین است، انتقال آب به این تالاب نیاز به ارزیابی اثرات زیست محیطی دارد که مطالعات امکان سنجی انتقال آب از نظر فنی، اقتصادی، اجتماعی و اکولوژیک و همچنین اثرات زیست محیطی توسط یکی از دانشگاه‌های مطرح کشور انجام و در کارگروه استانی ارزیابی اثرات زیست محیطی مطرح و مورد تایید قرار گرفته است.
وی، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین آب منطقه‌ای و محیط زیست استان در زمینه مشارکت در تامین آب و اجرای خط انتقال آب از سد نرگسی به تالاب پریشان، از وزیر نیرو خواست تخصیص و تامین سالانه ۲۰ میلیون متر مکعب آب از محل تخصیص‌های سد نرگسی صورت گرفته و اعتبارات لازم جهت مشارکت در اجرای خط انتقال نیز در اعتبارات استانی این وزارتخانه منظور شود.
استاندار فارس همچنین خواستار سرعت بخشی در عملیات راه اندازی مجموعه آب شیرین کن در منطقه سیل‌زده بیرم لارستان از سوی وزارت نیرو و همچنین تخصیصی مابقی اعتبارات مورد نیاز به منظور تکمیل اجرای شبکه فاضلاب شهری کلانشهر شیراز شد .
رسیدگی به موضوعات و مشکلات استان در حوزه تامین آب و نیروی برق مورد نیاز شهرستان‌های فارس و تقسیط بدهی برخی از موسسه‌های آموزش عالی و دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی به وزارت نیرو از دیگر مواردی بود که در دیدار استاندار فارس با وزیر نیرو مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت و وزیر نیرو در رابطه با این موارد دستوراتی صادر کرد.

برچسب‌ها وزیر نیرو شیراز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استانداری فارس محمدهادی ایمانیه فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزیر نیرو شیراز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه وزیر نیرو شیراز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استانداری فارس فارس استاندار فارس تامین زمین وزیر نیرو انتقال آب مورد نیاز ائمه جمعه بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان

 نماز عبادی سیاسی جمعه در دیگر شهر‌های استان نیز برگزار و خطیبان جمعه به تبیین مهمترین مسائل داخلی و خارجی پرداختند.

خطیب جمعه ساوه با گرامیداشت هفته معلم و کارو کارگر و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری / به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرهنگیان اشاره کرد و گفت دوازده سال دوره دانش آموزی بزرگترین فرصت برای نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل نوجوان است که امروز بتواند مقابله توطئه دشمن آگاه باشد.
----------
حجت الاسلام میر صادقی امام جمعه خمین با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی ریشه در مفاسد اقتصادی، احتکار و سو تدبیر دارد گفت: مبارزه با سوداگران و برهم زنندگان امنیت اقتصادی نیازمند ترسیم نقشه روشن است چرا که جنگ اقتصادی بخشی از جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی است و پیروزی در این میدان نیازمند عملیاتی ماننده وعده صادق است.
---------
امام جمعه کمیجان به تحولات سیاسی منطقه و جهان اشاره کرد و گفت دنیا شاهد افول و شکست رژیم غاصب صهیونیستی است و ایستادگی جبهه مقاومت موجب بیداری و آگاهی گروه‌های مختلف جهان بویژه دانشجویان از جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیست و امریکاه شده است.
---------
حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند گفت حوادث این روز‌های دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اعلام حمایت دانشجویان این دانشگاه‌ها از مظلومان فلسطین و انزجارازجنایات وحشیانه صهیونیست‌ها رویدادی بی سابقه را رقم زده است.
---------
خطیب جمعه زرندیه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در بخش‌های مختلف گفت / اکنون که ملت بزرگ ایران قدردان نیرو‌های مسلح کشور بخاطر اجرای عملیات وعده صادق هستند به همین خاطر از دولت امید دارند با اجرای وعده صادق اقتصادی مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
----------
امام جمعه اشتیان با اشاره به اعلام انزجار دانشجویان امریکا و اروپا از جنایات صهیونیست و حمایت امریکا از ان‌ها گفت: استکبار جهانی همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آنها است.
---------
حجت الاسلام سوری امام جمعه فراهان مشکلات اقتصادی و تورم را یکی از دغدغه‌های مهم مردم و جامعه دانست و گفت همانطور که کشور و بویژه نیرو‌های مسلح با عملیات وعده صادق اقتدار ایران را نشان دادند / قوای سه گانه و مسئولان ارشد کشور هم باید با اقدامات موثر و نقطه زند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی