Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - سفر دو روزه رئیس جمهور به روسیه و دستاورد‌های این سفر در گسترش روابط دو جانبه تهران و مسکو و همچنین تاکید بر اهمیت راهبردی منطقه‌ای و بین المللی همکاری‌های دو کشور بویژه مخالفت با یک‌جانبه گرایی از جمله محور‌های گفت‌وگو سران قوا در این نشست بود.

موضوع بررسی بودجه ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و لزوم توجه به محورها، اهداف و جهت‌گیری‌های بودجه متناسب با ظرفیت‌ها و منابع کشور نیز در این نشست مطرح و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نشست سران سه قوه بر همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر قوای مجریه، مقننه و قضائیه و همه نهاد‌ها در جهت اهداف عدالت‌خواهانه نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به قرار گرفتن در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و تقویت امید و اطمینان در مردم تاکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سران قوا تحولات منطقه بودجه ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید روسیه و چین برآتش‌بس کامل وارسال فوری کمک‌های انسانی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان دائم روسیه و چین روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد بار دیگر بر لزوم آتش بس در نوار غزه برای ارسال کمک‌های انسانی به آوارگان تاکید کردند.

پایگاه خبری روسیا الیوم گزارش داد که «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در شورای امنیت اعلام کرد که آتش‌بس کامل در نوار غزه، پیش‌نیاز ورود ایمن کمک‌های انسانی به این باریکه است.

نبنزیا در این نشست طی بیانیه‌ای گفت: «در حالی‌که عملیات نظامی اسرائیل با حمایت آمریکا که بیش از نیم سال است که در باریکه غزه ادامه دارد، امر کمک رسانی به ساکنان باریکه غیر ممکن است و از تکرار لزوم این سخنان دیگر ناتوان و خسته‌ایم و این مسئله‌ای آشکار است.»

از سوی دیگر، «دای بینگ» نماینده چین در این نشست نیز تاکید کرد: «شاهد گسترش گرسنگی و قحطی در غزه هستیم و ادامه این جنگ هیچ توجیهی ندارد».

کد خبر 6088242

دیگر خبرها

  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • تاکید روسیه و چین برآتش‌بس کامل وارسال فوری کمک‌های انسانی به غزه
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه