Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به سرمای شدید هوا، بارش شدید برف و کولاک و ایجاد یخبندان در محورهای غربی و جنوبی استان، مأموران پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری در حاشیه بازدید میدانی از پاسگاه پلیس‌راه "دامنه"، اظهار کرد: با توجه به سرمای شدید هوا، بارش شدید برف و کولاک و ایجاد یخبندان در محورهای غربی و جنوبی استان مأموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به حالت آماده‌باش در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اقدامات به موقع پلیس راه استان شاهد کمترین مشکلات برای رانندگان در این محورها بوده‌ایم، افزود: به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی توسط مأموران پاسگاه‌های پلیس‌راه دامنه و سمیرم، محدودیت مقطعی اعمال و از تردد ۳۵۰ خودرو جلوگیری شد و تمام رانندگان و سرنشینان آنها به مساجد، امامزاده‌ها و دیگر اماکن امن هدایت شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون تمام محورهای اصلی غرب و جنوب استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد، اضافه کرد: این اقدام به موقع و مؤثر پلیس راه استان اصفهان باعث شد تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در این محورها نباشیم.

وی گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه به ۴۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده و افراد در امامزاده‌ها، مساجد و مدارس اسکان داده شدند. همچنین به دلیل بارش شدید برف و کولاک مردم شهرها و روستاهای غربی و جنوبی استان با مشکلاتی مواجه شدند که در این خصوص دستور ویژه‌ای به فرماندهی انتظامی شهرستان‌های غربی و جنوبی ابلاغ شد تا در صورت نیاز به خدمت‌رسانی و امدادرسانی مردم مناطق برفی بشتابند.

سردار میرحیدری با ابراز قدردانی از خدمات نیروهای پلیس‌راه در سخت‌ترین شرایط و سرمای زیر ۲۵ درجه، خاطرنشان کرد: تمام امکانات و ظرفیت انتظامی شهرستان‌های غربی و جنوبی استان آماده خدمت‌رسانی و امدادرسانی به شهروندان و مردم گرفتار در برف هستند.

کد خبر 550510

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان اصفهان پلیس راه برف و كولاك وقوع کولاک برف کولاک کولاک برف و یخ زدگی جاده ها امداد رسانی بارش برف و باران در محورهای استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انتظامی استان اصفهان غربی و جنوبی استان برف و کولاک پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور‌های طبس_اصفهان و بشرویه -فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

سرهنگ رضایی افزود: همچنین محور‌های روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز در اثر بارندگی شدید و سیلاب مسدود است.

رئیس پلیس راه از مسافران و رانندگان خواست تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند .

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین