Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت:به مناسبت ولادت دخت پیامبر(ص)، بانوان شهر مشهد میهمان مدیریت شهری مشهد هستند و بر این اساس ۳۵خدمت شهری برای بانوان رایگان خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، فاطمه سلیمی در گفت‌وگویی پیرامون ویژه برنامه هایی که برای ولادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت مقام زن در نظر گرفته شده است، اظهارداشت: روز یک شنبه هفته جاری به مناسبت ولادت دخت پیامبر(ص)، بانوان شهر مشهد میهمان مدیریت شهری مشهد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بسته برنامه‌ای تحت عنوان «ملکه مهربانی» توسط شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با هماهنگی و همکاری بین بخشی شهرداری مشهد و سایر دستگاه های اجرایی استان تهیه شده است؛ مترو و اتوبوس، ثبت نام و عضویت در کتابخانه‌های عمومی، سینماها و بازید از اماکن تاریخی، فرهنگی و موزه‌های زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی برای بانوان شهر مشهد در  روز ولادت حضرت فاطمه(س) رایگان است. 

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: ارائه خدمات در مراکزی همچون هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی زیر نظر میراث فرهنگی در خراسان رضوی روز یکشنبه با 50 درصد تخفیف  ارائه می‌شود. 

وی تاکید کرد: فردا دوچرخه‌های بایدو در 8 بوستان ویژه بانوان تجهیز و مراسم افتتاحیه آن در بوستان مادر و  کودک برگزار می‌شود. 

توضیحات نایب‌رئیس شورای شهر مشهد درباره قانونی‌بودن حقوق شهردار/ "برخی علیه شورا و شهرداری جوّسازی می‌‎کنند"بیستمین جلسه علنی شورای شهر مشهد مقدس؛ میدان شهدا یادآور خاطرات انقلاب و مبارزات مجاهدانه استسخنگوی شورای شهر مشهد: با کاهش چشمگیر سهم شهرداری‌ها در بودجه 1401 مواجه هستیم

سلیمی تصریح کرد: ارائه خدمات ویژه به بانوان در آژانس‌های مسافرتی، ارائه خدمات آموزش‌های هنری رایگان به مادران در دوره نخست توسط حوزه هنری و اکران رایگان بسته فیلم‌های جشنواره عمار در روز زن از جمله اقدامات است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به دیگر ویژه برنامه‌هایی که برای بانوان در نظر گرفته شده است، گفت: ورودی رایگان بوستان‌های موضوعی برای بانوان و دختران در روز زن، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در بوستان ریحانه، برگزاری مراسم درختکاری در کمربند سبز با حضور زنان و برگزاری نصب پلاک درختان در یک قطعه از بوستان ریحانه بنام بانوان شهیده مشهد از جمله دیگر اقدامات است. 

وی ادامه داد: مجوز ایجاد بازارچه صنایع دستی و تولیدی ویژه بانوان سرپرست خانوار در بوستان‌های بزرگ، غبارروبی مزار مطهر مادران شهدا، ایجاد مرکز توانمند سازی اجتماعی و اقتصادی شهید سردار سلیمانی در  مناطق کم برخوردار و کلنگ زنی پروژه ایجاد مرکز کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز در دستور کار است. 

سلیمی در مورد ارائه خدمات به کارکنان شهرداری به مناسبت روز زن بیان کرد: انجام غربالگری سرطان ویژه بانوان شاغل در شهرداری و همسران کارکنان که تحت بیمه تکمیلی درمان هستند، به صورت رایگان انجام می‌شود؛ همچنین پرداخت صد درصدی داروهای تقویتی پرکاربرد در دوران بارداری مادران و تحت تکلف رایگان مادران دارای فرزندان سه قلو به مدت سه سال از دیگر اقداماتی است که به مناسبت روز زن انجام می‌شود. 

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اعلام کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته توسط شورای اسلامی شهر مشهد با همکاری بین بخشی شهرداری مشهد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، حوزه هنری خراسان رضوی، اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی بوده است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مراتب تقدیر و تشکر از تمامی دستگاه‌ها و نهادهای متولی در اجرایی هر چه بهتر مراسم ولادت حضرت زهرا(س) و برنامه‌های "ملکه مهربانی" را اعلام می‌دارم. 

انتهای پیام/281/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خراسان رضوی ارائه خدمات برای بانوان ولادت حضرت اداره کل فاطمه س روز زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان‌شهر و تکمیل سالن اجلاس، نیازمند حمایت مستقیم استاندار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) با فرمانی که داشتند، دستور بر تشکیل شورا دادند که در ادامه این روز در تقویم ثبت شده است، شوراها نقطه عطف در انقلاب اسلامی و تاریخ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است که مردم را صاحبان اصلی نظام قلمداد می‌کنند.

وی افزود: تشکیل شوراها به‌منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها و روستاها است، بنابراین باید از این ظرفیت و توان حضور مردم با توجه به شعار سال بهره برد، شکل‌گیری شوراها نشان‌دهنده آن است که از آغاز انقلاب تا امروز مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت آن‌ها در تمام عرصه‌ها مدنظر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اینکه نهاد مردمی شورا با ۲۰ سال تأخیر تشکیل شد، اما طی ۲۵ سال که از فعالیت آن می‌گذرد، شاهد رشد و شکوفایی مسئولیت‌پذیری نهاد مردمی هستیم.

نورصالحی گفت: تمام مسئولان نظام و رؤسای قوای مختلف توجه داشتند که از این ظرفیت بیشتر استفاده شود و به نوعی ارتباط مستقیم مردم با بدنه نظام برقرار شود.

وی ادامه داد: میان مدیریت شهر و شورا و مقامات استان همدلی و تفاهم و حمایت و پشتیبانی وجود دارد که امیدوارم روزافزون شود تا در روزهای باقی‌مانده دولت و مدیریت شهری، دستاوردهای خوب و ارزنده برای شما و مردم داشته باشیم.

نورصالحی با اشاره به مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان افزود: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، بحث قرارداد مپنا برای تجهیزات خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان شهر و تکمیل سالن اجلاس، کلنگ آغاز حفاری خط سه مترو و ورزشگاه نقش جهان و شهرک ورزشی در شمال اصفهان نیازمند حمایت مستقیم استاندار است که مطالبه ما از نماینده دولت در استان است.

کد خبر 748631

دیگر خبرها

  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق