Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@23:35:29 GMT

فتح لیگ برتر از لیگ قهرمانان دشوارتر است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۱۹۸۹

فتح لیگ برتر از لیگ قهرمانان دشوارتر است

کایل واکر، مدافع راست و باتجربه منچسترسیتی معتقد است که فتح لیگ برتر دشوارتر از لیگ قهرمانان است.

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر، مدافع انگلیسی و 31 ساله از زمان پیوستن به سیتی در سال 2017، سه عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده، اما هنوز فاتح لیگ قهرمانان اروپا نشده است. سیتی فصل گذشته فاصله ای تا رسیدن به این هدف نداشت، اما در دیدار نهایی مغلوب چلسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا کایل واکر ابراز امیدواری کرد تا پیش از خداحافظی از دنیای فوتبال، بالاخره روزی لیگ قهرمانان را نیز فتح کند.

 

کایل واکر گفت: "لیگ قهرمانان عنوانی است که این باشگاه به آن نیاز دارد. ما در چهار سالی که من اینجا هستم هر فصل این را می گوییم. این باشگاه باید با منچستریونایتد و لیورپول رقابت کند، پس ما باید بتوانیم لیگ قهرمانان را نیز فتح کند. ما پارسال در آستانه فتح این تورنمنت بودیم، اما تیم بهتری در روز فینال پیروز شد. صادقانه احساس می کنم که شرایط لیگ برتر با 38 دیدار که در طول فصل انجام می دهید متفاوت و البته دشوارتر است.

 

 

در لیگ قهرمانان با انجام 13 بازی به فینال می رسید. من امسال به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستم و لیگ قهرمانان اروپا هدفی است که شما رویای رسیدن به آن را دارید و من امیدوارم امسال بتوانم رویاهایم را محقق کنم.

 

امیدوارم سال های بیشتری در ترکیب منچسترسیتی در انتظار من باشد. من هنوز تا سال 2024 قرارداد دارم و در آن مقطع 34 ساله خواهم شد. من خواهان فتح لیگ قهرمانان اروپا هستم و نمی‌خواهم دوران ورزشی خود را بدون قهرمانی در لیگ قهرمانان به پایان برسانم. سیتی شایسته با دستاوردهایی که در سال های گذشته به دست آورده بوده و من امیدوارم عناوین قهرمانی در لیگ برتر و مدال های بیشتری در انتظار تیم باشد."

منچستر سیتی کایل واکر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی کایل واکر لیگ قهرمانان کایل واکر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا علاقه خاصی به بارسا دارد. ستاره پرتغالی سیتی در یکی دو مصاحبه به صراحت در این رابطه حرف زده و اخیرا ژوائو فلیکس نیز تایید کرد که برناردو همیشه از او در مورد بارسا می پرسد و به نوعی نسبت به باشگاه کاتالان وسواس پیدا کرده اما او بسیار بدشانس است که در مقطعی مورد توجه این باشگاه قرار دارد که از نظر مالی در شرایط خوبی نیست.

برناردو هنوز یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد ولی بند فسخ 50 میلیون یورویی او در تابستان قابل فعال شدن است. بارسا برناردو را به عنوان گزینه شماره یک تابستان مدنظر دارد ولی تا زمانی که از نظر فرپلی مالی مجوز لالیگا را نگیرد، این خرید غیرممکن است. بارسا باید یکی دو بازیکن خود را با رقمی خوب بفروشد تا بتواند از فرمول یک فروش در برابر یک خرید استفاده کند. 

در چنین شرایط سختی، حالا رلادیو کاتالونیا ادعا کرده که بایرن مونیخ نیز به خرید برناردو علاقه‌مند شده و از نظر مالی نیز پیشنهادی به مراتب بهتر برای ستاره پرتغالی دارد. بایرن نه تنها مشکلی برای پرداخت بند فسخ برناردو ندارد که دستمزد بیشتری نیز به او خواهد داد. برناردو احتمالا منتظر مشخص شدن وضعیت بارسلونا خواهد ماند و سپس تصمیم نهایی را خواهد گرفت. 

بارسا در سال های اخیر ستاره های زیادی را به دلیل مشکلات مالی از دست داده و شاید برناردو نفر بعدی باشد.

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است