Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از بازگشایی راه دسترسی به ۵۵۰ روستا در این استان خبر داد و گفت: عملیات برف روبی و بازگشایی راه‌ها تا اتمام جاده‌های مسدود ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از بازگشایی راه دسترسی به ۵۵۰ روستا در این استان خبر داد و گفت: عملیات برف روبی و بازگشایی راه‌های مواصلاتی همچنان ادامه دارد تا راه‌های ارتباطی به ۲۲۵ روستای دیگر که هنوز در محاصره برف هستند، بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وثوقی با اشاره به وضعیت راه‌های ااردبیل فزود: تمام تلاش مأموران راهداری استان در حال حاضر استمرار عملیات چند شیفته و گسترده برای بازگشایی راه دسترسی روستا‌های باقی مانده است که امید می‌رود طی روز‌های آینده شاهد بازگشایی راه‌های ارتباطی تمامی روستا‌ها در منطقه باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی محور‌های مواصلاتی استان تردد جریان داشته و به دلیل کولاک مقطعی از دو روز گذشته عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مداوم در این مسیر‌ها انجام شده و در صورت نیاز کمک رسانی به مسافران انجام شده است.

وی همچنین بیان کرد: بارش‌های سنگین و حجم بالای برف در روز‌های گذشته در استان شرایط برف روبی را برای همکاران راهداری در استان مشقت بار کرده بود که خوشبختانه با مساعد بودن وضعیت جوی از عصر روز گذشته شتاب عملیات‌های برف روبی در استان نیز رضایت بخش شده است.

وثوقی خاطرنشان کرد: در حال حاضر محور خلخال-پونل در حوزه استحفاظی گیلان مسدود بوده که جاده دسترسی به فرودگاه اردبیل نیز روز گذشته با تلاش مأموران راهداری بازگشایی شد.

گفتنی است، بارش برف در استان اردبیل در ۱۰ سال گذشته بی سابقه بوده و در برخی راه‌های مواصلاتی این استان ارتفاع برف به بیشتر از ۲ متر نیز رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازگشایی راه های روستایی برف در اردبیل راهداری اردبیل بازگشایی راه دسترسی برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آماده‌سازی و بهره‌برداری مسیر دسترسی «ائل داغی» به «آجی چای» ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به همراه مدیرعامل سازمان عون بن علی و شهردار منطقه یک تبریز در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای این سازمان اظهار کرد: پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای در راستای اجرای دستور شهردار تبریز مبنی بر اتصال کوه عینالی (ائل داغی) به آجی چای و سپس جاده آناخاتون در حال احداث است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران سازمان عون بن علی و استقرار ماشین آلات و اکیپ های عمرانی در این محل، امیدواریم طی یک ماه آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش ایمنا، پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و به طول سه کیلومتر، جاده پارک پیوند را به آجی چای و در نهایت جاده آناخاتون متصل می‌کند.

کد خبر 749612

دیگر خبرها

  • ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند