Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) از امروز دوم بهمن‌ماه با حمایت بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، آیین گشایش این دوره از نمایشگاه با سخنان ویدئویی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رمضان‌علی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و مهدی اقبالی‌راد مدیر امور بانکداری جامع بانک صادرات ایران و اصحاب رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام ویدئویی خود به این مراسم با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم دولت مردمی، گسترش فعالیت‌های عمومی و مردم‌محور است، افزود: مردم را مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در اعتلای فرهنگی کشور می‌دانیم.

محمدمهدی اسماعیلی ماه بهمن را ماه پیروزی خون بر شمشیر و یادآور پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و تاکید کرد: جشن‌های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی را در بهمن‌ماه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و سینمایی برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به همزمانی ولادت امام خمینی(ره) با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) درخت تناور انقلاب را ثمره معماری ایشان و پشتیبانی مردم ایران دانست و افزود: به مناسبت ولادت دخت نبی اکرم صلی‌الله علیه و آله، تمامی کتاب‌هایی که در زمینه گرامیداشت مقام حضرت زهرا(س) مقام مادر و روز زن نوشته شده‌اند تا دو برابر یارانه‌های اعلام شده، یارانه دریافت خواهند کرد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور ۲۱۰۰ ناشر داخلی و خارجی برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه در دسته‌بندی موضوعی، آثار مربوط به حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله علیها متمایز در نظر گرفته شده است.

تاکنون بیش از ۱۵۰‌هزار نفر از دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های کشور فرآیند خرید بن‌کتاب را انجام داده‌اند و ۵۰ سازمان بزرگ از جمله بانک صادرات ایران، سازمان صدا و سیما، شرکت ملی پست، وزارت کشور، وزارت علوم و تحقیقات، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همچنین حوزه علمیه در برگزاری این نمایشگاه همکاری کرده‌اند. همچنین شماره تلفن ۰۲۱.۹۱۰۰۹۸۹۸ برای پاسخ به پرسش‌های احتمالی از ۹ صبح تا ۱۰ شب در طول دوره برگزاری این نمایشگاه تعیین شده است.

بودجه تخصیص داده شده توسط بانک صادرات ایران نسبت به سال قبل بیش از ٣.٥ برابر شده است؛ به طوری که برای خرید کتاب توسط دانشجویان و طلاب ٥٠ هزار تومان و برای اساتید و اعضای هیئت‌علمی ١٢٥ هزار تومان از سوی این بانک یارانه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 550540

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران نمایشگاه کتاب دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران كتاب و كتاب خواني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بانک صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «شمع محفل» نوشته محمدعلی عباسی اقدم توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود. این کتاب پنجمین جلد از مجموعه «قله ها به آسمان نزدیکترند» است.

کتاب «شمع محفل» در ۲۹۶ صفحه زندگی و زمانه آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی را روایت می‌کند که قریب به چهل سال در عرصه سیاست حضور مؤثر و مفیدی داشته و در بن بست‌ها و بزنگاه‌های دشوار دوران مبارزه با رژیم پهلوی نقش آفرینی و گره گشایی کرده است.

آیت الله تهرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام وقت خود را در عرصه دشوار تعلیم و تربیت مصروف داشت که مهمترین آنها تربیت نیرو و انسان سازی بوده است.

کتاب «شمع محفل» پنجمین جلد از مجموعه «قله ها به آسمان نزدیکتند» است. پیش از این نیز کتاب «اقیانوس آرام»، «آن مرد بی نهایت»، «کرشمه ماه» و «بهشتی در این حوالی» از این مجموعه عرضه شده اند.

کد خبر 6094909 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • برگزاری نمایشگاه حمایت از غزه در دانشکدگان هنر‌های زیبای دانشگاه تهران
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید