Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:36:03 GMT

ضدحمله‌ای که گل نکردنش خیلی سخت بود! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۰۹۰

ضدحمله‌ای که گل نکردنش خیلی سخت بود! (عکس)

مهدی عبدی به شکلی عجیب نتوانست در موقعیتی عالی دروازه فولاد را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول بازی پرسپولیس و فولاد بسیار جذاب دنبال شد و پس از آنکه فولاد نتوانست با فشارهای دقایق ابتدایی‌اش دروازه میزبان را باز کند، پرسپولیس نبض بازی را در دست گرفت و در یک ضدحمله پر تعداد می‌توانست دروازه شاگردان نکونام را فرو بریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همانطور که در تصویر مشخص است در دقیقه 17 سرخ‌ها یورش پر تعدادی به سمت زمین فولاد بردند و عبدی، ترابی، پهلوان و کمال برای باز کردن دروازه فولاد خیز برداشته بودند اما ناکام به زمین خودشان بازگشتنر.

 

 

در حالی که چهار بازیکن پرسپولیس مقابل دو بازیکن فولاد قرار گرفته بودند، فولاد دروازه‌اش بسته ماند. پاس ترابی به عبدی تماشاگران تلویزیونی بازی را برای دیدن گل نیم‌خیز کرد اما عبدی به شکلی عجیب نتوانست شوت بزند و در ادامه نیز مهاجم پرسپولیس همراه با توپ به بیرون رفت تا هم‌تیمی‌هایش با بهت و تعجب به او نگاه کنند.

 

عبدی که در بازی قبلی در چارچوب جام حذفی دبل کرده بود امیدوار است در این بازی گل بزند و این موقعیت را نیز جبران کند.

 

 

پرسپولیس تهران مهدی عبدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک چالش بسیار سخت آغاز کرد و با مصدومیت از ناحیه دست، چهار بازی متوالی پرسپولیس را از دست داد و حتی در آستانه غیبت در بازی حساس با سپاهان قرار داشت.

با این حال علیرضا بیرانوند هر طور که بود در ورزشگاه آزادی مقابل مهاجمان زهردار سپاهان ایستاد و دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه داشت.

حضور بیرانوند در مسابقه حساس با سپاهان جای شک و تردید بسیار زیادی را به وجود آورده بود اما حالا او در تصاویری که سایت پرسپولیس از تمرینات منتشر می کند نیز حضور دارد تا مشخص شود انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دارد.

پرسپولیس پنج دیدار حساس در لیگ دارد که هر یک می‌تواند در نوع خود یک فینال برای این تیم به منظور کسب جام قهرمانی باشد. پرسپولیس در این بازی‌ها روی درخشش دروازه‌بان شماره یک خود حساب باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • عباس عبدی خطاب به نواصولگرایان: آی‌ کیوتان در اندازه گنجشک هم نیست
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ