Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@01:26:27 GMT

ریشه‌یابی دلایل تصادف زنجیره‌ای بهبهان - رامهرمز

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۲۱۶۰

‍‍‍‍‍‍

کارشناسان و مسئولان پلیس و راه و خودروسازان در برنامه گفتگوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر علل تصادف محور بهبهان - رامهرمز را بررسی کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  مجید صباغ‌زاده - مدیرکل توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری در برنامه گفتگوی ۱۸:۳۰ دقیقه شبکه خبر با اشاره به نقش عوامل سه گانه راننده، خودرو و راه و محیط در تصادفات گفت: محور بهبهان- رامهرمز مه گیر است و از این جهت به روشنایی هم مجهز بوده است و این محور استاندارد‌های لازم را داشته، و عامل تصادف مه غلیظ و بی سابقه‌ای بوده که سطح جاده را برای چند دقیقه پوشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ محمد علی زارع - معاون فنی و مهندسی پلیس راهور هم گفت: رانندگان موظف اند وقتی جاده‌ای را مه می‌گیرد سرعت مطمئنه را رعایت کنند و در صورت لزوم در جای مناسب توقف کنند.

او افزود: شدت تصادف بسیار بالا بوده و دیگر باید چه اتفاقی می‌افتاده تا ایربگ خودرو‌ها باز بشود و ما در میان خودروها، خودروی تولید ۱۴۰۰ هم داشته ایم.

محمدحسن جبلی - معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا هم به بیان این که به ما اجازه عکس برداری از خودرو‌ها و بازدید قطعات الکترونیک آن‌ها داده نشده گفت: در این تصادف سایپا، ۲۳ خودرو داشته که ۱۶ خودروی آن‌ها قبل از سال ۹۱ تولید شده ایربگ نداشته اند و ۷ خودرو هم که ایربگ داشته اند از جلو تصادف نکرده اند تا بخواهد باز شود و شرایط بازشدن ایربگ برای ان‌ها اتفافق نیفتاده است.

مجتبی استادرحیمی - معاون کیفیت ایران خودرو هم از کیفیت خودرو‌ها و تست کیفیت آن‌ها دفاع کرد و گفت: تاکنون در تست‌های انجام گرفته هیچ گونه گزارشی از بازنشدن ایربگها نداشته ایم.

پیمان پیرایش - مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی نیز گفت: با توجه به این که سالانه صد‌ها هزار خودرو تولید می‌شود به هیچ وجه نظارت بر تک تک آن‌ها مقدور نیست.

سیدهادی هاشمی - کارشناس تصادفات و حمل و نقل هم با انتقاد از کیفیت خودرو‌ها گفت: دوربین محل حادثه باید شبانه روز مونیتور بشود تا امکان رصد حوادث و اقدام به موقع پلیس فراهم باشد.

او گفت: پلیس باید جلوی شماره گذاری خودرو‌های بی کیفیت را بگیرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: تصادف ، بهبهان ، رامهرمز ، راهور ، پلیس راهور ، حمل ونقل ، سرهنگ محمد علی زارع ، محمدحسن جبلی ، سایپا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تصادف بهبهان رامهرمز راهور پلیس راهور حمل ونقل سایپا خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

برپایه این گزارش، از آنجایی که استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو خواهد شد، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران