Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های الدحیل و الوکره قطر از ساعت ۱۷ به وقت تهران در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان به برد غیر منتظره‌ چهار بر صفر دست پیدا کرد.

هر چهار گل این بازی در نیمه دوم به ثمر رسید. محمد عماد آیش(۵۳)، جلسون دالا(۵۵)، منیر عبدالغنی مزید(۵۷) و محمد بنیتو(۸۷) گلزنان این دیدار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان لوییز کاسترو بازی را در چهار دقیقه به حریف خود واگذار کردند و سه گل را دریافت کردند تا سومین باخت این فصل را تجربه کنند.

امید ابراهیمی، ستاره ایران و کهنه‌کار تیم الوکره به صورت کامل برای تیمش بازی کرد و هشتمین پیروزی تیمش در حضور او به ثبت رسید تا آنها ۲۸ امتیازی شوند و در رده سوم جای بگیرند. الدحیل نیز با یک بازی بیشتر ۳۳ امتیازی ماند و فرصت رسیدن به صدر را از دست داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الدحیل لیگ ستارگان قطر الدحیل امید ابراهیمی لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام بدون توجه به نتایج پرسپولیس تنها به دیدارهای خود فکر می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خالدآبادی بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

کارشناس داوری: بازیکن استقلال اخراج نشد/ پنالتی تراکتور سوخت

 

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!